Оголошення


 

До уваги жителів міста!

25 лютого 2016 року з 13.00 до 16.00 години в приміщенні Переяслав-Хмельницької міської ради, що знаходиться по вул. Б. Хмельницького,27/25, відбудеться зустріч з представником Інспекції з питань захисту прав споживачів у Київській області. Під час зустрічі фахівцем будуть надаватися консультації, роз'яснення, допомога у вирішенні конфліктних ситуацій з питань захитсу прав споживачів. Запрошуються всі бажаючі.

За більш детальною інформацією звертатися до відділу підприємництва та споживчого ринку управління економіки виконкому міської ради за телефоном (04567)5-36-91.

 

Київська обласна державна адміністрація з метою реалізації проектів Стратегії розвитку Київської області на період до 2020 року оголошує КОНКУРСБІЗНЕС-ПЛАНІВ та STARTUP КИЇВЩИНИ.

Даний конкурс має на меті вивчити потенціал бізнес-ідей на Київщині і допомогти реалізувати найбільш ефективні, цікаві та суспільно корисні з них.

У Вас є бізнес-проект чи цікава ідея щодо створення чи розвитку власного стартапу (Startup)подавайте її нам відповідно до обраної категорії (бізнесова, соціальна,творча).

  • v Бізнесова категорія - маються на увазі всі ідеї, бізнес-плани що стосуються економічної діяльності, спрямовані на систематичне отримання прибутку від виробництва та/або продажу товарів, надання послуг. При цьому допускаються як нові ідеї, так і ідеї, спрямовані на розвиток вже функціонуючого бізнесу. До участі в цій категорії можуть подавати свої ідеї як суб'єкти, які вже ведуть бізнес на основі стартапу і хочуть його розширити, та ті хто хоче створити новий бізнес, маючи лише бізнес-план.
  • v Соціальна категорія - маються на увазі всі ідеї, що стосуються новаторської діяльності, насамперед спрямованої на вирішення або пом'якшення соціальних проблем суспільства на умовах самоокупності та стійкості. Соціальний стартап не обов’язково має приносити матеріальну вигоду, бути довготривалим проектом, що принесе користь суспільству. Зокрема,  це можуть бути проекти, що стосуються організації людей задля допомоги іншим людям/тваринам/екології, задля вирішення проблем суспільства, громад, міст, сіл, селищ.
  • v Творча категорія - маються на увазі всі ідеї, що стосуються розвитку творчості, наприклад: видання книжок, відкриття картинних галерей, театрів, творчих просторів, курсів, створення архітектурних форм, постановки вистав, написання музики, видання альбомів, фотографій, ІТ. Всі ідеї в цій категорії мають передбачати створення проектів з творчою складовою.

Кожен Учасник може розміщувати необмежену кількість ідей в будь-якій з категорій (творча, бізнесова або соціальна).

Зареєструватися для участі можна за посиланням docs.google.com/forms/d/1CAyYgYgtf0ilcX7WYaRiolR_bx9eifLuST0sRFLKZFI/viewform або на офіційному сайті Київської облдержадміністрації в розділі "Конкурси, акції".
А також обов'язково надіслати свою ідею на електронну пошту Департаменту економічного розвитку і торгівлі Київської облдержадміністрації ekon_koda@ukr.netобов’язково зпоміткою"КОНКУРС".

Телефон для довідок (044)286-81-23, 286-81-55.

Заявки приймаються до 01 березня 2016 року. До участі у конкурсі приймаються як готові бізнес-проекти так і ідеї.

Після закінчення терміну подачі ідей будуть визначені переможці, які отримають можливість:

v Реалізувати свій стартап в Київській області;

v Знайти кошти різних джерел на впровадження проекту (європейських та американських донорів, представництв світових грантових фондів);

v Отримати цілковиту підтримку, в межах своїх повноважень, Київської облдержадміністрації.

Вимоги:

  •  проект має вирішувати конкретні проблеми області;
  •  відповідати на актуальний суспільний запит;
  •  конкурсні ідеї повинні бути інноваційними, але водночас реалістичними(новизна бізнес-ідеї, унікальність).
  •  повинен містити дані про автора, контакти,  опис  ідеї, мета і завдання проекту; актуальність продукту чи/та послуги, позиціонування товару чи послуги на ринку, його відмінні риси, сума інвестицій на реалізацію даного проекту, та статті витрат, забезпечення конкурентоспроможності продукції та послуг, ціноутворення, рекламний бюджет тощо;
  • повинен бути викладений державною мовою та мати обсяг  до 10 сторінок друкованого тексту формату А4.

 

У Вас є інноваційна ідея або вже готовий бізнес-проект - розкажіть про них нам! Усі заявки пройдуть ретельний відбір. А найперспективніші гарантовано отримають  повну підтримку з боку Київської облдержадміністрації!

 

Стажування в Німеччині

28-29 cічня 2016 року в м. Києві (на базі київського проектного офісу GIZ - за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська (Червоноармійська)44, офіс 5) відбудуться інтерв'ю серед кандидатів на стажування в Німеччині за Програмою Федерального міністерства та енергетики "Fit for Partnership with Germany" на 2016-2018 роки.
Дана програма є елементом зовнішньоекономічної політики Німеччини і шляхом стажувань в Німеччині сприяє виходу українських підприємств на міжнародні ринки, пошуку шляхів реструктуризації підприємств, підвищенню кваліфікації українських менеджерів через отримання ними нових компетенцій в сферах ведення бізнесу з німецькими та іншими іноземними партнерами, ведення переговорів з представниками інших країн.
У 2016 році українським менеджерам/підприємцям і підприємствам пропонуються стажування за напрямками: економічна кооперація без галузевої специфіки та економічна кооперація з галузевою специфікою (у сфері енергоефективності в промисловості, енергоефективності у будівництві і санації будівель і споруд, поновлюваних джерел енергії, у секторі охорони здоров'я, природоохоронних технологій водопостачання і каналізації, утилізації відходів, у аграрному секторі).

Тривалість стажування: один місяць.

 Мова: англійська, німецька, російська - для топ-менеджерів (у виняткових випадках).

 Умови фінансування: Уряд Федеративної Республіки Німеччина, Федеральне міністерство економіки і енергетики.

Більш детальну інформацію для кандидатів на стажування у Німеччині можна знайти на сторінці Програми: http://ukraine.managerprogramm.de та http://www.managerprogramm.de

 

 

 До уваги керівників підприємств міста!!!

8-10 жовтня 2015 року в м. Запоріжжя у виставковому комплексі "Козак-Палац" відбудеться форум національних товарів та послуг "Українське - це якісне".

Мета заходу - впровадження та просування продукції виробників міст України, демонстрація українських брендів, підвищення статусу та конкурентноспроможності, використання ефективних маркетингових стратегій для українських виробників. В рамках Форуму відбудеться низка конференційних заходів з обговорення важливих питань для підприємств та обміну досвідом.

Запрошуємо Вас взяти участь у Форумі відвідавши заходи та презентувати свій потенціал на екремому стенді за пільговими умовами.

З технічних та організаційних питань звертайтесь до Запорізької торгово-промислової палати: тел/факс  +38(061)213-50-26; expo8@cci.zp.ua; www.expo.zp.ua

 

Запровадження системи електронного сервісу у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та спрощення механізму надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

 З метою забезпечення запровадження системи електронного сервісу у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та спрощення механізму надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - Реєстр) з 1 квітня 2015 року набрало чинності Розпорядження КМУ від 18 березня 2015 р. № 289-р про «Деякі питання забезпечення функціонування системи електронного сервісу у сфері державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців».

Для отримання відомостей з Реєстру, необхідно зареєструватись на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ Міністерства юстиції України.

На сайті діє он-лайн сервіс Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Для отримання відомостей з ЄДР в електронній формі не потрібно відвідувати державного реєстратора та банківську установу, а також не треба отримувати електронний цифровий підпис. Електронні документи мають таку ж юридичну силу, як і паперові. Автентичність кожного електронного документу підтверджується його номером, завдяки можливості повторного завантаження сформованого документу. Номер документу надається заявнику одразу після оплати та міститься на кожному аркуші документу.

 

XI КИЇВСЬКА МІЖНАРОДНА КНИЖКОВА ВИСТАВКА

З метою утвердження в суспільстві престижу української книги, піднесення вітчизняної видавничої справи, налагодження співпраці між вітчизняними та зарубіжними видавцями Держкомтелерадіо України проводить з 20 по 23 травня 2015 року XI Київську міжнародну книжкову виставку, яка відбудеться в приміщенні Національного центру ділового та культурного співробітництва «Український дім» (м. Київ, вул. Хрещатик,2).

На виставці свою видавничу продукцію представлятимуть вітчизняні видавництва та видавничі організації різних форм власності з усіх регіонів України, а також зарубіжні суб’єкти видавничої справи.

Додаткова інформація за телефоном: (044)-278-87-56 та на сайті (www.bookexpo.in.ua). 

 

Увага! Оголошується конкурсний відбір претендентів, які працюють у сфері бізнесу, на стажування у Німеччині у 2015 році.

 На виконання Указу Президента України від 03.07.2000 №849 «Про сприяння підготовці управлінських кадрів для сфери підприємництва» в Україні з 2001 року реалізується Програма заходів з перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва (далі - Програма), затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 30.08.2000 №1358.

В рамках діючої Програми Мінекономрозвитку разом з німецьким Товариством з міжнародного співробітництва GIZ заплановано у квітні 2015 року в м. Києві (на базі київського проектного офісу GIZ за адресою: м. Київ, вул. Велика Васильківська (Червоноармійська),44 офіс 5) проведення конкурсного відбору претендентів на стажування у Німеччині.

У 2015 році українським менеджерам/підприємцям і підприємствам пропонується стажування за напрямками: економічна кооперація без галузевої специфіки та з галузевою специфікою, у секторі охорони здоров’я, природоохоронних технологій водопостачання і каналізації, утилізації відходів, в аграрному секторі, у гірничодобувній галузі, у сфері поновлюваних джерел енергії, енергоефективності в промисловості, будівництві і санації будівель і споруд.

Детальна інформація щодо умов конкурсу відбору розміщена на офіційному веб-сайті Київської обласної державної адміністрації (http:/www.koda.gov.ua) у розділі «Підготовка та перепідготовка управлінських кадрів для сфери підприємництва»  та на сайті:www.inwent.org.ua

Інформацію щодо кандидатур для участі в конкурсному відборі просимо надсилати до 31 березня 2015 року до відділу підприємництва та споживчого ринку управління економіки виконкому Переяслав-Хмельницької міської ради на e-mail: pereyaslav_torg@ukr.net, або за факсом: (04567)5-25-67 згідно форми.

 

 

 

  До уваги суб'єктів господарювання!
Погодження зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари

Відповідно до Порядку декларування зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.07 № 1222, у разі зростання протягом місяця оптово-відпускних цін на продовольчі товари (борошно пшеничне вищого, першого і другого сорту, борошно житнє обдирне, крупи гречані, яловичину, свинину, м'ясо птиці (тушки), ковбасні вироби варені, крім вищого сорту, молоко коров’яче питне (пастеризоване, фасоване у плівку), сир кисломолочний з вмістом жиру до 9%, сметану з вмістом жиру до 20%, масло вершкове з вмістом жиру до 72,5%, яйця курячі, цукор-пісок, олію соняшникову) більш як на 1 відсоток вони підлягають декларуванню.

Для отримання висновків щодо розрахунків економічно обґрунтованих планованих витрат під час формування оптово-відпускних цін суб'єктам господарювання, які провадять діяльність з виробництва продовольчих товарів, необхідно подати до Державної цінової інспекції України (розташована за адресою: м.Київ, пл.. Арсенальна 1б, тел..594-43-81) такі документи:

  •   пояснювальну записку щодо обґрунтування необхідності зміни оптово-відпускних цін разом з довідкою про результати економічного аналізу фактичних витрат з виробництва;
  •   калькуляцію собівартості виробництва продовольчих товарів із зазначенням обсягу матеріальних та трудових витрат;
  •   довідку про обсяги виробництва продовольчих товарів за минулий рік та відповідний період поточного року;
  •   стандарти, нормативи, технологічні регламенти з виробництва продовольчих товарів;
  •   копії договорів, пов'язаних з виробництвом продовольчих товарів, укладених з іншими суб'єктами господарювання;
  •   довідку про фактичну та декларовану рентабельність від реалізації продовольчих товарів.

Суб'єкти господарювання, які провадять діяльність з реалізації продовольчих товарів, у разі зміни їх оптово-відпускних цін подають до територіальних органів Держцінінспекції такі документи:

  •   пояснювальну записку щодо обґрунтування необхідності зміни оптово-відпускних цін разом з довідкою про результати економічного аналізу фактичних витрат з реалізації;
  •   калькуляцію витрат з реалізації продовольчих товарів;
  •   копії договорів, пов'язаних з реалізацією продовольчих товарів, укладених з іншими суб'єктами господарювання;
  •   копію декларації зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари суб'єкта господарювання, який провадить діяльність з виробництва продовольчих товарів (у разі її наявності).

Погодження зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари здійснюється на підставі висновку Державної  інспекції з контролю за цінами щодо економічно обґрунтованого рівня оптово-відпускних цін та проекту декларації зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари структурними підрозділами облдержадміністрації:

  •   департаментом аграрної політики (адреса: м.Київ, вул. Велика Васильківська,13 тел. 234-51-32) – суб’єктам господарювання, що провадять діяльність з виробництва продовольчих товарів;
  •   департаментом економічного розвитку і торгівлі (адреса: м.Київ, пл..Л.Українки, 1 тел.286-87-54) – суб’єктам господарювання, що займаються оптовою торгівлею і посередництвом.

 

 До уваги суб'єктів господарювання!
 Відповідно до листа управління Державного департаменту України з виконання покарань у Києві та області від 09.10.2014 №42-3997 та Київської обласної державної адміністрації від 05.11.2014 № 11-22-16636 щодо необхідності налагодження співпраці із суб'єктами господарювання регіону, а також надання їм замовлень з боку органів місцевої виконавчої влади на виготовлення продукції для регіональних потреб та запропонувати суб'єктам господарювання міста можливі замовлення для виконання їх виробничими підрозділами установ з виконання покарань Київської області, у тому числі і шляхом використання робочої сили засуджених на контрагентських умовах.
 
Додаткову інформацію щодо переліку та умов можливих послуг виробничих підрозділів установ з виконання покарань Київської області можна отримати за тел. 238-88-20, факс. 417-05-13,   на сайті:  http://kvs.gov.ua/zmi/Kyiv_katalog_UDPtS_%2030_03102014.pdf  або звернувшись а електронну адресу установи: yddykiev@mail.ru
 
 
До уваги підприємців та жителів міста!
Враховуючи складну ситуацію, що склалася в державі та терористичну діяльність незаконних військових формувань, з метою забезпечення прав та законних інтересів мешканців міста Переяслава-Хмельницького, зважаючи на постійну небезпеку відкритої, оголошеної агресії проти України, загрози проведення терористичних актів, частого оголошення жалоби за загиблими в антитерористичній ооперації українцями, 28 серпня 2014 року Переяслав-Хмельницькою міською радою було прийняте рішення №192-62-VI "Про додаткові заходи безпеки у місті Переяславі-Хмельницькому" щодо заборони використання піротехнічних засобів (феєрверків) на території м. Переяслава-Хмельницького до моменту завершення антитерористичної операції.
Окрім того, відповідно до статті 24 Закону україни "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" та Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в місті Переяславі-Хмельницькому Київської області, затверджених рішенням міської ради №11-23-V від 01.08.2008, забороняється в громадських місцях використання піротехнічних засобів, салютів, феєрверків, а також гучний спів і викрики, користування звуковідтворювальною апаратурою та іншими джерелами побутового шуму з 22.00 до 8.00 години.
Порушення вимог законодавства щодо додержання тиші в населених пунктах і громадських місцях тягне за собою накладення адміністративного стягнення.
 
 

До уваги жителів міста! 

22 липня 2014 року з 1500 до 1700 години в приміщенні НЦК «Зустріч», що знаходиться по вул. Сковороди, 81, відбудеться чергова зустріч з представником Інспекції з питань захисту прав споживачів у Київській області. Під час зустрічі фахівцем будуть надаватися консультації, роз’яснення, допомога у вирішенні конфліктних ситуацій з питань захисту прав споживачів. Запрошуються всі бажаючі.

За більш детальною інформацією звертатися до відділу підприємництва та споживчого ринку міської ради за телефоном (04567)5-36-91.

 
 
Щодо проведення XVI Всеукраїнського чемпіонату з перукарського мистецтва
Українським союзом об'єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення та компанією "ЕкспоЮгСервіс" за погодженням з Одеською обласною державною адміністрацією 14-15 листопада в м. Одеса відбудеться XVI Всеукраїнський чемпіонат з перукарського мистецтва "Чарівна зачіска 2013".
Чемпіонат проводиться в особистому і командному заліках.
В рамках чемпіонату будуть проведені конкурси:
  • з перукарської майстерності в жіночій та чоловічій номінаціях (дорослі та юніори);
  • в номінації "Модний образ" (FULL FASHION LOOK) за темою "Вітер в твоєму волоссі";
  • з декоративної косметики: молодіжний конкурс за темою "Ранкова паморозь", фантазійний макіяж та боді-арт за темою "Зодіакальне коло";
  • з манікюру та моделювання нігтів (акрилові) та арт-дизайну нігтів (об'ємний).
Під час чемпіонату також будуть проведені:
  • майстер-класи та шоу-показ зачісок провідних майстрів перукарської справи та салонів краси України;
  • спеціалізована виставка-продаж обладнання, інстументів та парфюмерно-косметичних товарів для перукарень.
За детальною інформацією щодо проведення та участі у XVI Всеукраїнському чемпіонаті з перукарського мистецтва "Чарівна зачіска 2013", формою заявок на особисту та командну участь звертатися до оргкомітету (Укрсоюзсервіс, тел. (044)226-30-34), факс: (044)521-22-34, e-mail:ukrsouzservis@bigmir.net
 
_______________________________________________________________________
 
Про участь в Українсько-Латвійському бізнес-форумі
28 жовтня 2013 року, в рамках проведення "Днів Латвії в Україні", в місті Києві за адресою: м. Київ, вул. Семашка,13, відбудеться "Україно-Латвійський бізнес-форум" (далі- Форум). Метою проведення заходу є налагодження партнерських відносин між латвійськими та українськими компаніями та співпраця між бізнесом, владою, міжнародними організаціями та фондами. Формат Форуму передбачає В2В зустрічі з представниками латвійських компаній та представниками Держінвестпроекту, КМДА, Міністерства фінансів, Українського фонду підтримки підприємництва, ТПП України.
Підтвердження щодо участі у Форумі (участь у Форумі безкоштовна) просимо надсилати у довільній формі на електронну пошту info@invest-koda.gov.ua 
 
 
Шановні підприємці та жителі міста!
З метою забезпечення читсоти і порядку в місті під час святкування Дня міста, 15 вересня 2013 року торгівля на недільному ярмарку (по вул. Шкільній, в тому числі й на майданчику між АЗС і річкою Альта, по вул. Грушевського, вул. Набережній та в районі привокзальної площі) проводитись не буде.
За більш детальною інформацією звертатись у відділ підприємництва та споживчого ринку міської ради та по телефону 5-36-91.
Відділ підприємництва та споживчого ринку
 
 
Щорічна премія Президента України "Українська книжка року"
З метою відзначення авторів, видавництв, видавничих організацій, які зробили значний внесок у популяризацію української книжки та розвиток вітчизняної видавничої справи присуджується щорічна премія Президента України "Українська книжка року".
Премія присуджується у трьох номінаціях:
·        за видатні досягнення у галузі художньої літератури,
·        за вагомий внесок у розвиток українознавства,
·        за сприяння у вихованні підростаючого покоління
Заявка на участь в конкурсі, відповідно до Положення про премію, подається Держкомтелерадіо України до 15 листопада 2013 року разом із виданням і повинна містити інформацію про книгу, автора (співавторів) виданого твору, видавництво або видавничу організацію, рік видання, тираж, обґрунтування висунення видання на здобуття премії, а також анотації на видання.
Висунення видань на здобуття премії здійснюється з дотриманням законодавства про інтелектуальну власність.
Книжкові видання приймаються українською мовою, видані в Україні впродовж останніх трьох років, але не пізніш як за півроку до їх подання на здобуття премії.
Видання, висунуті на здобуття премії, мають бути довершені за змістом та видані на високому естетичному, художньому, поліграфічному рівні.
Заявку та видання (в 2-х примірниках) з поміткою «Щорічна премія Президента України «Українська книжка року» надсилати до Держкомтелерадіо України за адресою: 01001, м. Київ, вул. Прорізна, 2-а. Контактний телефон : (044) 278-59-53
 
_______________________________________________________________________________________
Про участь у XVII Міжнародній книжковій виставці-ярмарку "Зелена хвиля"
З 1 по 4 серпня 2013 у м.Одесі за підтримки Державного комітету телебачення і радіомовлення України, Української Асоціації видавців та книгорозповсюджувачів, Одеської облдержадміністрації, обласної ради, міської ради під відкритим небом на вул. Дерибасівській відбудеться XVII Міжнародна книжкова виставка-ярмарок «Зелена хвиля».
Зелена хвиля - це соковите словосполучення асоціюється з пишним зеленим листям молодого дерева, яким пахнуть щойно надруковані книги. З життям, з літом і рухом!Саме тому таку назву носить річна книжкова виставка-ярмарок біля моря - подія, яка несе вихор книг, наповнює книжковими новинками всю Одесу!Кораблів в зелених хвилях одеського моря книг буде близько 150:серед них видавництва, книготорговельні організації України та Росії, культурні та навчальні центри. Вони відкриють «бібліотеку» під відкритим небом, в якій будуть десятки тисяч видань:
• літературно-художні,
• дитячі,
• навчальні,
• довідкові,
• наукові,
• науково-популярні,
• видання для дозвілля,
• суспільно-політичні,
• науково-виробничі видання,
• виробничо-практичні видання.
Відвідувачам ярмарку буде доступний широкий асортимент книжкової продукції (монографії, підручники, хрестоматії, наочні, практичні, навчальні посібники, словники, енциклопедії, альбоми, атласи). Серед них будуть як спеціальні, так і універсальні, дитячі, філософські, історичні, біографічні, мистецтвознавчі, математичні, біологічні книги. А також, електронне книговидання, навчальні заклади, періодичні видання, поліграфічні послуги та матеріали, сувеніри та канцтовари.Щороку програма книжкового ярмарку поповнюється новими заходами, покликаними формувати культуру і любов до книги серед найширшої аудиторії.
Заходи та конкурси виставки:
• Презентації книг та періодичних видань
• Презентації навчальних закладів
• Книжковий конкурс «Одеса на книжкових сторінках»
• Книжковий конкурс «Мистецтво книги»
• Благодійна акція «Книжка для дитячого будинку»
• Показ фільмів російського режисера документального кіно Володимира Непевного.
 NEW! I Одеський Корнійчуковський фестиваль дитячої літератури. У рамках фестивалю заплановані:
o «Корнійчуковськая премія» - конкурс на кращий твір для дітей;
o II Конкурс дитячого цифрового малюнка «iParus»;
o II Дитячий літературний конкурс «Море талантів»;
o Спеціальна програма, присвячена 100-річчю Сергія Михалкова;
o Спеціальна програма Генерального Консульства Республіки Польща, присвячена 135-річчю польського дитячого письменника Януша Корчака і пам'яті Юліана Тувіма;
o Презентації та вікторини від дитячих журналів;
o Авторські зустрічі з дитячими письменниками;
o Майстер-класи від відомих дитячих авторів;
o Дитячі театральні спектаклі.
 NEW! День українських видавництв:
o Круглий стіл про актуальні проблеми українського книговидання;
o Презентації книг українських видавництв;
o Авторські зустрічі та автограф-сесії.
 «Зелена хвиля» діє пліч-о-пліч зі збутовою діяльністю книговидавничої підприємства:
• інформує потенційних читачів про видання, що цікавлять;
• створює умови для придбання читачами цікавих їх книг,
• формує споживчий попит.Пропонуючи як нові видання, так і книги, що користуються тривалим попитом, ярмарок є оперативним індикатором попиту на ті чи інші видання, дає можливість проаналізувати стан книжкової галузі, простежити за її тенденціями та є значною подією року для вітчизняних книжників і книголюбів!
Організатор: Виставкова компанія «Экспо-Юг-Сервис»
Тел./факс: (048) 777-60-68, +38(050) 442 70 77 Олена Павленко

____________________________________________________________

 Стажування в Німеччині

22 та 23 травня 2013 року в м. Києві (на базі київського проектного офісу) GIZ разом з партнером, Міністерством економічного розвитку та торгівлі України, проводить чергові інтерв’ю серед кандидатів на стажування у Німеччині за Програмою Федерального міністерства економіки з підготовки управлінських кадрів Німеччина-Україна.

Дана програма є елементом зовнішньоекономічної політики Німеччини і шляхом стажувань в Німеччині сприяє виходу українських підприємств на міжнародні ринки, пошуку шляхів реструктуризації підприємств, підвищенню кваліфікації українських менеджерів через отримання ними нових компетенцій в сферах ведення бізнесу з німецькими та іншими іноземними партнерами, ведення переговорів з представниками інших країн та ін..

У 2013 році українським менеджерам / підприємцям і підприємствам пропонуються стажування у складі міжнародних груп за такими галузевими напрямками:

1. Загальна кооперація.

2. Економічна кооперація в сфері поновлюваних джерел енергії

3. Економічна кооперація в аграрному секторі

Тривалість стажування: один місяць.

Мова: англійська, німецька, російська - для топ-менеджерів (у виняткових випадках).

Умови фінансування: Уряд Федеративної Республіки Німеччина, Федеральне міністерство економіки і технологій.

 Більш детальну інформацію можна знайти на сайті: www.inwent.org.ua у лінку Програма підготовки менеджерів. та www.gc21.de/mp.

________________________________________________________________________________________________

Про участь у Національному благодійному Великодньому  ярмарку

Державним підприємством «Національний центр ділового та культурного співробітництва «Український дім» у 2013 році традиційно заплановано проведення Національного благодійного Великоднього ярмарку (з 26 по 29 квітня) та Національної виставки «Український сувенір-2013» (жовтень). Щорічно в Національному благодійному Великодньому ярмарку та Національній виставці «Український сувенір-2013» бере участь більшість областей України. На офіційному відкритті присутні представники державних органів влади, посли іноземних держав в Україні, що надає можливість розширення  ринків збуту продукції та налагодження взаємовигідних відносин для подальшого співробітництва. До участі в ярмарку та виставці запрошуються підприємства харчової, легкої та переробної промисловості, народні майстри, творчі майстерні, сувенірні компанії.

 За додатковою інформацією або участі у виставці звертайтеся:(044)278-84-90, (067)434-68-44 – Олена Нікіфорова.

______________________________________________________________________________________

 Кондитерська майстерня «sweetLuxury»

Після довгої перерви розпочала свою роботу кондитерська майстерня «sweetLuxury». Як і раніше, для покупців представлений широкий асортимент продукції з білого, чорного, молочного шоколаду у вигляді листівок та фігурок. 

Наближаються Новорічні свята й Різдвяні свята. Зробіть приємний подарунок для себе та близьких людей!
Також до співпраці запрошуються місцеві суб'єкти господарювання.
Кондитерська майстерня розміщена в приміщенні ПМК-14 по вул. Альтицькій, 2. 
Контактний телефон керівника майстерні: 093-112-98-02 Олена Літкова.
 
______________________________________________________________________________________

Про рекомендацію підприємствам, установам та організаціям щодо встановлення систем екстреного виклику нарядів міліції та служб охорони в торговельних і розважальних закладах

З метою посилення профілактичної роботи та захисту громадського порядку і боротьби зі злочинністю, усунення факторів,що впливають на стан правопорядку в м. Переяславі-Хмельницькому рекомендувати керівникам підприємств, установ та організацій міста здійснити відповідні заходи щодо технічного укріплення та впровадження систем охоронної сигналізації до своєчасного озброєного реагування (прибуття на місце наряду міліції), а саме: забезпечити встановлення в торгівельних і розважальних закладах та інших місцях масового скупчення людей тривожних кнопок екстреного виклику нарядів міліції (служб охорони) і систем відеоспостереження.

______________________________________________________________________________________

З 16 вересня 2012 року набрав чинності закон, який забороняє рекламу тютюну на телебаченні, радіо і у друкованих ЗМІ, спонсорство і стимулювання продажу тютюнових виробів.
Закон “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони реклами, спонсорства і стимулювання продажу тютюнових виробів” було прийнято Верховною Радою 22 вересня 2011 року. Згідно з документом, реклама тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, забороняється: на радіо і телебаченні, зокрема за допомогою кабельного, супутникового ІР-телебачення, онлайн-телебачення, мобільного телебачення, цифрового ефірного телебачення та інших засобів передачі сигналу. Також діє заборона на рекламу тютюну засобами зовнішньої реклами; у місцях проведення масових заходів політичного, освітнього, релігійного, спортивного характеру і розважальних заходів, призначених для неповнолітніх осіб; у мережі Інтернет, окрім веб-сайтів, призначених для повнолітніх осіб, обов'язковою умовою доступу до яких є попередня ідентифікація віку користувачів. Закон визначає, що реклама будь-яких товарів або послуг не має містити зображення тютюнових виробів або процесу паління тютюнових виробів. Крім того, заборона спонсорства тютюну поширюється на такі заходи: надання виробниками тютюнових виробів або пов'язаними з ними організаціями фінансової або іншої підтримки заходам, діяльності, окремим особам або групам, зокрема політичним партіям або діячам, спортсменам або спортивним командам, артистам або артистичним групам, навчальним закладам усіх форм власності. Закон встановлює адміністративну відповідальність громадян і посадових осіб за порушення вимог законодавства щодо заборони реклами і спонсорства тютюнових виробів.

 ______________________________________________________________________________________

З метою створення більш сприятливого середовища для розвитку малого та середнього бізнесу в Україні, виключення випадків незаконного втручання контролюючих органів та органів влади у діяльність підприємств, установ, організацій, інших господарюючих суб'єктів, Президент України Віктор Янукович доручив керівникам області взяти під особистий контроль питання корупції. 

     Так, у структурі центрального апарату Генеральної прокуратури України утворено спеціальний підрозділ із забезпечення конституційних засад підприємницької діяльності. Організовано роботу телефону "гарячої лінії" - 0 800 507 001 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів в межах України). За даним номером суб'єкти господарювання, права або законні інтереси яких порушено службовими особами органів державної влади і контролю, у робочі дні з 9 до 18 години мають можливість звернутися до Генеральної прокуратури України.
     Також можна звертатися в письмовій формі безпосередньо до органів місцевої влади, органів прокуратури, правоохоронних органів, податкової інспекції, пенсійного фонду. 
____________________________________________________________________________________
 
Київське дослідно-виробниче підприємство "Контакт" українського товариства глухих запрошує до співпраці суб'єктів господарювання всіх форм власності. Завдяки технологічним можливостям та значним виробничим площам підприємство має можливість проводити холодне штампування металу, гарячу обробку пластмас шляхом пресування або лиття, гальванічне покриття цинком, нікелем, полімерне фарбування металевих виробів.
Оскільки близько 85% працівників підприємства інваліди по слуху, підприємство користується пільгами в оподаткуванні, тобто продукція, що випускається, реалізується без ПДВ.
Підприємство КДВП "Контакт" УТОГ розташоване в м. Києві по вул. Шахтарській, 9. Контактні телефони: 044-430-22-45, 430-24-63. На офіційному сайті підприємства kiev-kontakt.com.ua/ можна ознайомитися з переліком продукції, що виробляється його працівниками.

____________________________________________________________________________________

До уваги керівників підприємств, установ, організацій усіх форм власності, благодійних громадських фондів та релігійних конфесій

З квітня по травень 2012 року в місті проводиться Всеукраїнська благодійна акція "Милосердя".

Мета акції: проведення благодійних заходів по збору пожертв на соціально-побутову допомогу самотнім громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-сиротам, хворим на туберкульоз та СНІД.

Міська рада та Товариство Червоного Хреста звертається до Вас з проханням надати благодійну допомогу всім категорям соціально-незахищених людей, пререрахувавши кошти на адресу Товариства Червоного Хреста.

 Адреса комітету Червоного Хреста:
м. Переяслав-Хмельницький,
вул. Б.Хмельницького,137
тел. (04567)5-66-61


Рахунок:   Київський обласний комітет Червоного Хреста
                   р/р 26001000031804 в ПАТ "Укрсоцбанку"
                   МФО  300023 код 00434230
                   в дар для Переяслав-Хмельницького Червоного Хреста

 ____________________________________________________________________________________

 До уваги підприємців

На Урядовому веб-порталі та на базі державної установи "Урядовий контактний центр" запроваджено "гарячу лінію" для забезпечення оперативного реагування суб'єктів підприємницької діяльності щодо протиправних дій посадових осіб органів виконавчої влади за тел. 0 800 507 309.

Урядова "гаряча лінія" працює у робочі дні, крім, святкових днів та неділі за наступним графіком : понеділок - п'ятниця з 8 до 21 години, субота - з 8 до 19 години.

 Шановні підприємці!

Доводимо до вашого відома, що Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 09.02.2011 № 168 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань ціноутворення на окремі види продовольчих товарів", якою внесені доповнення до постанови Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)", а також до Порядку декларування зміни оптово-відпускних цін на продовольчі товари, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2007 № 1222, та Порядку формування цін на продовольчі товари, щодо яких запроваджено державне регулювання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2008 № 373.

Відповідно до постанови передбачено запровадження декларування зміни оптово-відпускних цін на крупу гречану та молоко коров'яче питне пастеризоване, фасоване у плівку, а також встановлення граничних рівнів рентабельності пакування (фасування) продовольчих товарів, щодо яких запроваджено державне регулювання цін, без урахування вартості сировини не вище 10%.

Звертаємо вашу увагу, що у відповідності з внесеним постановою Кабінету Міністрів України від 09.02.2011 № 168 доповненням до Порядку формування цін на продовольчі товари, щодо яких запроваджено державне регулювання, суб'єкти господарювання, які провадять діяльність з оптової реалізації продовольчих товарів, у первинних документах повинні зазначати розмір застосованої ними постачальницько-збутової надбавки.

 До уваги платників податків!

Працюють консультаційні центри з роз’яснення норм Податкового кодексу України Для роз’яснення норм Податкового кодексу України та практики його застосування у кожному органі державної податкової служби створено постійно діючі консультаційні центри. Також органами ДПС створені консультаційні центри в обласних державних адміністраціях, в інших державних органах, на ринках. На сьогодні працює всього 700 таких консультаційних центрів. На рівні ДПА України також забезпечено функціонування консультаційного центру (тел. 0-800-501-007). Послуги надаються з 8.00 до 20.00 год. (дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовно). До консультаційного центру ДПА в київській області ви можете звернутися за телефоном (044)200-37-59.

Причіплений файлРозмір
Додаток 1.doc24.5 КБ
progr_ENG_0310_bizn.doc42.5 КБ
учасника (укр-en).doc42.5 КБ
192-62-VI.doc42 КБ
1.DOC39 КБ
kiev 5.jpg88.64 КБ