Інформаційно – аналітична довідка
за підсумками роботи щодо розгляду звернень
громадян за 9 місяців2014 рік
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови облдержадміністрації від 19 лютого 2008 року № 142
„Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України
від 07 лютого 2008 року №109/2008 ” та доручення голови облдержадміністрації від 15 квітня 2010 року № 22-1 виконкомом Переяслав-Хмельницької міської ради здійснюються заходи з удосконалення роботи зі зверненнями громадян.
У міській раді функціонує дієва система роботи, що передбачає своєчасний, оперативний збір, реєстрацію, аналіз та узагальнення звернень громадян та контроль за їх виконанням. Джерелами надходження останніх слугують щоденний прийом письмових заяв, скарг і пропозицій, робота чергової служби за телефоном 5-80-00, проведення “Прямих ліній”, особистий прийом громадян та виїзні прийоми, що проводяться відповідно до затверджених графіків. Обов’язки по роботі з питань звернень громадян та прийому міського голови покладені на головного спеціаліста загального відділу.
Особлива увага приділяється особистому прийому міським головою, який проходить щосереди. Заступники міського голови приймають громадян у своїх кабінетах у відповідні дні прийому та у вихідні дні згідно графіків. Графіки прийому через ЗМІ доводяться до відому громадян.
За 9 місяців 2014 року до Переяслав-Хмельницької міської ради звернулося 1532 громадян ( на 288 звернень менше, ніж у 2013 році за даний період - 1820). Із них зареєстровано письмових звернень - 1158 та 374 громадян були на особистому прийомі у міського голови. Колективних заяв у загальному відділі міської ради зареєстровано – 63, а повторних –32.
Із Урядового контактного центру ( урядова гаряча лінія ) надійшло 53 звернення (на 24 більше – 29), а із апарату КОДА – 12 (на 6 менше - 18), які вчасно закриті виконавцями. Виконком міської ради , дотримуючись термінів, які установлені законом, максимально слідкує за вчасним наданням відповідей заявникам. Якщо питання потребує більш детального вивчення чи дане питання буде розглядатися на сесії міської ради, то в такому випадку заявнику надається проміжна відповідь, про що повідомляється в телефонному режимі.
Заступниками міського голови та секретарем міської ради за 9місяців було прийнято 108 громадян.
На телефонну «гарячу лінію», яка проводиться щомісячно, надійшло 29 звернень. Відповідали на дзвінки громадян :
- Палатний А.Г., начальник відділу з питань НС та цивільного захисту населення, про недопущення НС на території міста у зимовий період;
- Бочарін П.П., секретар міської ради, про діяльність депутатського корпусу виконкому міської ради;
- Медведенко Н.І., начальник юридичного відділу, про порядок прийняття на квартирний облік громадян міста;
- Устич Н.М., начальник управління економіки, про ефективність функціонування міського транспорту;
- Гуща М.В. та інші.
Електронних звернень надійшло – 7, на які надано заявникам відповіді та розіслано електронною поштою.
У зверненнях громадян найчастіше порушуються земельні, соціальні (матеріальна допомога), комунальні та житлові питання.
Особлива увага приділяється роботі зі зверненнями від учасників АТО та вимушених переселенців зі Сходу та АР Крим, також від соціально незахищених категорій населення: інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів.
54 учасникам АТО, які проживають у нашому місті, надано матеріальну допомогу (по 300грн.) на суму більше 16 тис. грн., а на отримання земельної ділянки внесено до списку бажаючих 86 осіб-учасників АТО.
Працівники виконкому міської ради намагаються не допускати формального ставлення до розгляду звернень громадян, порушення строків їх розгляду. Завжди вчасно дають відповіді на звернення громадян такі відділи: юридичний ( нач. Медведенко Н.І.), комунального майна (нач. Біляй І.А.), підприємництва та споживчого ринку (нач. Гаценко А.І.), економіки та зовнішніх зв’язків (нач. Устич Н.М.), управління соціального захисту населення (нач. Гуща М.В.).
Але, на жаль, на даний час залишається незакритих звернень близько 20.
Щодо додержання законодавства з питань розгляду звернень громадян, особливо повторних звернень, проводиться постійний моніторинг , виявляються причини, що породжують такі звернення.
З метою оперативного вирішення порушених у зверненнях питань, із метою реального поновлення порушених конституційних прав заявників та запобігання в подальшому таких порушень посадовці органів місцевого самоврядування намагаються забезпечувати кваліфікований, неупереджений, об’єктивний і своєчасний розгляд звернень громадян.
Графіки особистого прийому керівництвом міськвиконкому Переяслав-Хмельницької міської ради та Київської обласної державної адміністрації обов’язково друкуються на сторінках газет “Переяславська рада” та “Вісник Переяславщини”. На сторінках цих видань повідомляється також і про графіки проведення “Гарячих телефонних ліній” та про перебіг їх проведення, а також ведеться роз’яснювальна робота серед населення щодо повноважень різних гілок влади, зокрема, органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, законодавства щодо розгляду звернень громадян, порядку оскарження прийнятих рішень.
На веб-сайті міської ради розміщуються графіки особистого прийому посадовими особами органу виконавчої влади громадян, графіки виїзних прийомів.
Робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва міської ради.
1.
|
Кількість звернень, що надійшли на розгляд Переяслав-Хмельницької міської ради за 9 місяців 2014 року
|
1532
|
2.
|
Кількість питань, порушених у зверненнях громадян
|
1538
|
|
У тому числі питання:
- аграрної політики і земельних відносин
|
651
|
|
- розвиток та підтримка малого і середнього підприємництва
|
64
|
|
- соціального захисту
|
226
|
|
- охорони здоров'я
|
19
|
|
- комунального господарства
|
195
|
|
- житлової політики
|
139
|
|
- сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт
|
26
|
|
- промислової політики
|
8
|
|
- транспорту і зв’язку
|
3
|
|
- інші
|
178
|
|
- діяльності органів місцевого самоврядування
|
1
|
|
- питання неправомірних дій посадових осіб органів влади
|
1
|
|
- працевлаштування
|
5
|
|
- інші питання екології
|
19
|
|
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку
|
3
|
Інформаційно-аналітична довідка за підсумками роботи щодо розгляду звернень громадян у 2013 році
Відповідно до доручення голови Київської обласної державної адміністрації № 140-1 від 18.11.2013 та з метою проведення аналізу стану організаційної роботи з розгляду звернень громадян, у тому числі звернень, що надходять на прямі телефонні лінії органів виконавчої влади Переяслав-Хмельницька міська рада повідомляє наступне.
За 2013 року до Переяслав-Хмельницької міської ради звернулося 2448 громадян. Із них зарегістровано письмових звернень - 1874 та 737 громадян були на особистому прийомі у міського голови. Колективних заяв у загальному відділі міської ради зарегістровано – 45, а повторних – 43.
Із Урядового контактного центру ( урядова гаряча лінія ) надійшло 43 звернень, а із апарату КОДА – 29, які вчасно закриті виконавцями. Виконком міської ради , дотримуючись термінів, які установлені законом, максимально слідкує за вчасним наданням відповідей заявникам. Якщо питання потребує більш детального вивчення чи дане питання буде розглядатися на сесії міської ради, то в такому випадку заявнику надається проміжна відповідь, про що повідомляється в телефонному режимі.
На телефонну «гарячу лінію», яка проводиться щомісячно, надійшло 34 звернення. Заявникам надано обґрунтовані та вичерпні відповіді. Дані питання взяті на контроль виконкомом Переяслав-Хмельницької міської ради.
Інформаційно – аналітична довідка за підсумками роботи щодо розгляду звернень громадян за 2011 рік
На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, розпорядження голови облдержадміністрації від 19 лютого 2008 року № 142
„Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України
від 07 лютого 2008 року №109/2008 ” та доручення голови облдерж¬адміністрації від 15 квітня 2010 року № 22-1 виконкомом Переяслав-Хмельницької міської ради здійснюються заходи з удосконалення роботи зі зверненнями громадян.
У міській раді функціонує дієва система роботи, що передбачає своєчасний, оперативний збір, реєстрацію, аналіз та узагальнення звернень громадян та контроль за їх реалізацією. Джерелами надходження останніх слугують щоденний прийом письмових заяв, скарг і пропозицій, робота чергової служби за телефоном 5-80-00, проведення “Прямих ліній”, особистий прийом громадян та виїзні прийоми, що проводяться відповідно до затверджених графіків. Обов’язки по роботі з питань звернень громадян та прийому міського голови покладені на головного спеціаліста загального відділу.
Особлива увага приділяється особистому прийому міським головою, який проходить щосереди. Заступники міського голови приймають громадян у своїх кабінетах у відповідні дні прийому та у вихідні дні згідно графіків. Графіки прийому через ЗМІ доводяться до відому громадян.
За 2011 рік безпосередньо до міського голови звернулось 311 мешканців міста, що на 143 менше, ніж звернулось громадян на особистий прийом за відповідний період 2010 року.
До заступників міського голови, керуючого справами виконкому та секретаря ради протягом 12 місяців 2011 року звернулося 386 жителів міста. Найбільше звернень зареєстровано у журналі особистого прийому секретаря міської ради ( 237 записів).
Традиційно під час проведення громадських слухань відбуваються виїзні прийоми міського голови та його заступників у семи мікрорайонах міста. На слуханнях були присутні близько 500 мешканців міста. Міським головою було проведено 11 виїзних прийомів громадян. На зустрічах з громадою міста особливо гостро піднімались земельні, соціальні, комунальні питання та екології. Питання протокольовані, по можливості вирішуються.
Особлива увага приділяється роботі зі зверненнями від соціально незахищених категорій: інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів та ін. Так, наприклад, з 229 громадян цих категорій, які звернулись до міської ради щодо матеріальної допомоги, лише 18 відмовлено з тієї причини, що заявники вже отримали одноразову допомогу у поточному році або звернулися не за місцем проживання. За 12 місяців 2011 року міською радою надано матеріальних допомог на суму 59 450 гривень.
Проведено 14 засідань комісії з надання одноразової матеріальної допомоги. Всі заяви уважно вивчалися, у деяких випадках комісія рекомендувала міському голові надати більшу, ніж звичайно, матеріальну допомогу.
До Переяслав-Хмельницької міської ради надійшло 49 звернень через відділ роботи із зверненнями гомадян КОДА. Письмові відповіді на них надаємо заявникам та обласній адміністрації у встановлені терміни.
Після проведення детального обліку та аналізу розгляду звернень слід відмітити, що в основному у виконавчих органах міської ради, службах та установах міста дотримуються вимог Закону України “Про звернення громадян”, але виявляється ряд порушень статті 17, яка визначає терміни розгляду звернень. У окремих випадках міський голова продовжує терміни розгляду звернення, які адресуються ВУКГ та ЖЕК для виконання, оскільки в них порушується питання ремонту помешкань, парканів, благоустрою територій, вирізки дерев, тобто виконання відповідних робіт вимагає значних капітальних вкладень чи відповідних погодних умов. Наприклад, вирізку дерев проводить цех благоустрою виробничого управління комунального господарства тільки ранньою весною та пізньою осінню, а громадяни звертаються з заявами цілий рік. Тому ці звернення ставляться на контроль, людям про це повідомляється, після проведення робіт повністю закривається „до справи”.
З метою узагальнення та проведення більш детального аналізу стану справ щодо виконання законодавчих актів по розгляду звернень громадян загальним відділом проведено ряд перевірок безпосередньо в управліннях, відділах міської ради, службах міста.
Так, встановлено, що облік звернень на особистому прийомі керівників ведеться. У журналах реєстрації вхідної документації є відмітки про те, звідки отримано документ, дата надходження та індекс документа, короткий зміст, виконавців, результат розгляду.
З метою інформування населення щодо змін у законодавстві, висвітлення шляхів розв’язання найбільш актуальних проблем, що турбують жителів міста, активно продовжується практика проведення “Прямих телефонних зв’язків” з керівниками установ та організацій.
Так, у 2011 році на прямому зв’язку з жителями міста були:
– начальник відділу прийому громадян управління праці та соціального захисту населення Іванюк І.В. щодо надання соціальних допомог та субсидій;
–Устич Н.М., начальник відділу економіки та зовнішніх зв’язків, щодо роботи міського пасажирського транспорту;
– Корнієнко Н.М., начальник відділу ведення державного реєстру виборців щодо періодичного уточнення виборців у Державному реєстрі виборців;
– Бурдонос В.В., перший заступник міського голови, щодо готовності до опалювального сезону підприємств ЖКГ;
– Шкіра О.Г., міський голова, щодо питань життєдіяльності міста.
Традиційно „Пряма” лінія з міським головою викликає особливий інтерес у жителів міста. Цього року на гарячу лінію зателефонували 57 переяславців, що підняли близько 50 питань перед керівником міста. Питання записані, дані доручення керівникам установ про усунення недоліків (комунальні питання, побутового обслуговування, благоустрою міста).
Постійно діє “Гаряча лінія” із земельних питань та питань пенсійного законодавства.
З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян у 2011 році двічі проводилось навчання посадових осіб місцевого самоврядування, апарату виконкому, управлінь та відділів Переяслав-Хмельницької міської ради з питань організації роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому.
Графіки особистого прийому керівництвом міськвиконкому Переяслав-Хмельницької міської ради та Київської обласної державної адміністрації обов’язково друкуються на сторінках газет “Переяславська рада” та “Вісник Переяславщини”. На сторінках цих видань повідомляється також і про графіки проведення “Гарячих телефонних ліній” та про перебіг їх проведення, а також ведеться роз’яснювальна робота серед населення щодо повноважень різних гілок влади, зокрема, органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, законодавства щодо розгляду звернень громадян, порядку оскарження прийнятих рішень.
У засобах масової інформації оприлюднюються узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян, а також друкуються статті під рубрикою „На засіданні виконавчого комітету”.
На веб-сайті міської ради розміщуються графіки особистого прийому посадовими особами органу виконавчої влади громадян, графіки виїзних
Робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі керівництва міської ради.
Начальник загального відділу В.П.Брень