Очищення влади


 

ПЕРЕЯСЛАВ-ХМЕЛЬНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
 
                          Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
 
                                         “ 26 ” червня 2015 року                                                            №  54/8-01к
 
м. Переяслав-Хмельницький
 
Про проведення у Переяслав-Хмельницькій
міській раді перевірки, передбаченої Законом України
Про очищення влади”
 
Відповідно до Законів України “Про місцеве самоврядування в Україні” , “Про очищення влади”, Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, Плану проведення перевірок, відповідно до Закону України “Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р:
 
1.Провести у Переяслав-Хмельницькій міській раді перевірку, передбачену Законом України “Про очищення влади” (далі – перевірка), стосовно:
1.1. першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючої справами виконкому, директора міського Центру соціальних служб для сім’, дітей та молоді,  начальника відділу культури і туризму міської ради, начальника відділу освіти міської ради, начальника управління соціального захисту міської ради, начальника фінансового управління міської ради, визначивши днем початку перевірки    30 червня 2015 року;
1.2. начальників (їх заступників), відділів та управлінь виконкому міської ради, визначивши днем початку перевірки 20 липня 2015 року;
1.3. інших  посадових осіб відділів та управлінь виконкому міської ради, виконавчих органів міської ради, міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, управління соціального захисту міської ради та фінансового управління міської ради, визначивши (окрім спеціалістів управління соціального захисту міської ради та фінансового управління міської ради)  днем початку перевірки 10 серпня 2015 року.
 
 
2. Визначити головного спеціаліста по роботі з кадрами виконкому міської ради Гладченко М.Є. відповідальною за проведення перевірки щодо:
- першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючої справами виконкому, директора міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді,  начальника відділу культури і туризму міської ради, начальника відділу освіти міської ради, начальника управління соціального захисту міської ради, начальника фінансового управління міської ради;
- начальників (їх заступників) відділів та управлінь виконкому міської ради;
- головних спеціалістів, спеціалістів 1 категорії відділів та управлінь виконкому міської ради, відділу освіти та відділу культури міської ради, міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.
 
3. Головному спеціалісту по роботі з кадрами виконкому міської ради забезпечити ознайомлення з цим розпорядженням посадових осіб виконкому міської ради та посадових осіб відділу освіти та відділу культури міської ради, міського Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, стосовно яких проводитиметься перевірка, у тому числі працівників, які відсутні на роботі (знаходяться у відрядженні, щорічних основних та додаткових відпустках у зв’язку з навчанням, відпустках по вагітності та пологах, відпустках для догляду за дитиною та у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю тощо).
 
4. Начальнику управління соціального захисту населення міської ради (Гуща М.В.), начальнику фінансового управління міської ради (Жарко Ю.М.):
4.1. забезпечити проведення перевірки, передбаченої Законом  України “Про очищення влади”, в межах періоду, встановленого відповідно до Плану проведення перевірок відповідно до Закону України “Про очищення влади”, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 1025-р;
4.2. визначити відповідальних за проведення перевірки, передбаченої Законом України  “Про очищення влади”;
4.3. про початок та результати проведення перевірки інформувати міського голову   до 01 серпня 2015 року та до 01 грудня 2015 року.
 
5. Посадовим особам місцевого самоврядування, зазначеним у пункті 1 цього розпорядження, стосовно яких здійснюється перевірка, у десятиденний строк з дати початку даної перевірки подати головному спеціалісту по роботі з кадрами виконкому міської ради Гладченко М.Є. власноручно написану заяву про те, що до нього (неї) застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та про згоду на проходження перевірки і оприлюднення відомостей щодо них за формою згідно з додатком 1 або додатком 2 до Порядку проведення перевірки достовірності  відомостей щодо застосування заборон, передбачених частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563, декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік, а також копію паспорта громадянина України.
 
6. Попередити посадових осіб управлінь та відділів виконкому міської ради, структурних підрозділів міської ради про те, що неподання ними заяви, зазначеної у пункті 5 цього розпорядження, або повідомлення ними у заяві про застосування до них заборони, визначеної частиною третьою або  четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”,є підставою для звільнення із займаної посади.
 
7. Відділу інформації виконкому міської ради забезпечити оприлюднення цього розпорядження на офіційному веб-сайті Переяслав-Хмельницької міської ради.
 
8. Головному спеціалісту по роботі з кадрами виконкому міської ради Гладченко М.Є. спільно з відділом інформації виконкому міської ради  протягом трьох днів після одержання відповідної заяви забезпечувати розміщення на офіційному веб-сайті Переяслав-Хмельницької міської ради:
 
8.1. інформації про початок проходження перевірки посадовими особами місцевого самоврядування;
 
8.2. копії вищезазначеної заяви та декларації (крім відомостей, що законом віднесені до інформації з обмеженим доступом).
 
9. Контроль за виконанням даного розпорядження  залишаю за собою.
 
 
 
Міський голова                                                   Т.В.Костін

 

Відомості про стан проходження перевірки стосовно осіб, які займають посади посадових осіб місцевого самоврядування Переяслав-Хмельницької міської ради
з/п
П.І.Б.особи, щодо якої здійснюється перевірка
Посада
Повідомлення про початок перевірки
Копія заяви про проведення перевірки та декларація про майно
Результат проведення перевірки
1.
Борисюк Людмила Миколаївна
Директор міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
 
2.
Губенко Валентина Валеріївна
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
 
3.
Гуща Микола Валентинович
Начальник управління соціального захисту
 
4.
Жарко Юлія Миколаївна
Начальник фінансового управління
 
5.
Курило Антоніна Миколаївна
Начальник відділу культури і туризму
 
 
       
 
 
         
8.
Швидка Тетяна Давидівна
Керуюча справами виконкому
 
9.
Ярмоленко Петро Миколайович
Начальник відділу освіти
 

 

10.
Брень Вікторія Петрівна
Начальник загального відділу
 
11.
Коваленко Вікторія Олексіївна
Начальник організаційного відділу
 
12.
Кириченко Алла Іванівна
Начальник фінансово-господарського відділу
 
13.
Медведенко Наталія Іванівна
Начальник юридичного відділу
 
1
     
 
 
 
       
 
16.
Дахновська Наталія Петрівна
Державний адміністратор дозвільної системи центру надання адміністративних послуг
 
17.
Недашковська Людмила Степанівна
Адміністратор центру надання адміністративних послуг
 
18.
Більченко Вікторія Олександрівна
Адміністратор центру надання адміністративних послуг
 
19.
Устич Наталія Миколаївна
Начальник управління економіки-начальник відділу економіки та зовнішніх зв’язків
 
20.
Біляй Інна Анатоліївна
Начальник відділу комунального майна управління економіки
 
21.
Гаценко Анна Іванівна
Начальник відділу підприємництва та споживчого ринку управління економіки
 
 
     
 
 
23.
Кучеренко Світлана Юріївна
Начальник відділу у справах сім’ї та молоді
 
24.
Лой Катерина Іванівна
Начальник служби у справах дітей
 
25.
Мільгевський Валерій Миколайович
Начальник відділу з питань фізичної культури і спорту
 
26.
Лялька Юлія Миколаївна
Начальник відділу соціальної роботи міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді
 
27.
Корнієнко Неля Михайлівна
Начальник відділу ведення державного реєстру виборців
 
28.
Пурденко Петро Львович
Заступник головного архітектора відділу містобудування, архітектури та використання земель
 
29.
Андрієнко Анжеліка Миколаївна
Начальник архівного відділу
 
 
з/п
П.І.Б.особи, щодо якої здійснюється перевірка
Посада
Повідомлення про початок перевірки
Копія заяви про проведення перевірки та декларація про майно
Результат проведення перевірки
1.
Агейкіна Ольга Вікторівна
Головний спеціаліст відділу комунального майна
 
 
 
 
2.
Гуріна Вікторія Миколаївна
Головний спеціаліст відділу культури і туризму
 
 
 
 
3.
Гніда Людмила Григорівна
Головний спеціаліст фінансово-господарського відділу
 
 
 
 
4.
Карман Анастасія Анатоліївна
Головний спеціаліст фінансово-господарського відділу
 
 
 
 
5.
Логвин Світлана Миколаївна
Голоовний спеціаліст відділу економіки та зовнішніх зв'язків управління економіки
 
 
 
 
6.
Малина Лариса Олександрівна
Спеціаліст 1 категорії служби у справах дітей
 
 
 
 
7.
Мацаєнко Ірина Миколаївна
Голоовний спеціаліст відділу економіки та зовнішніх зв'язків управління економіки
 
 
 
 
 
8.
 Миненко Любов Миколаївна
Головний спеціаліст архівного відділу
 
 
 
 
9
Погребна Майя Миколаївна
Головний спеціаліст організаційного відділу
 
 
 
 
 
 
10.
Радіоненко Наталія Олексіївна
Головний спеціаліст відділу підприємництва та споживчого ринку управління економіки
 
 
 
 
11.
Саверська Наталія Миколаївна
Головний спеціаліст організаційного відділу
 
 
 
 
12.
Станіславська Тетяна Володимирівна
Головний спеціаліст відділу інформації
 
 
 
 
13.
Чепіль Наталія Петрівна
Головний спеціаліст служби у справах дітей
 
 
 
 
 
Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про очищення влади», Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частиною третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №563, Плану проведення перевірок, відповідно до Закону України «Про очищення влади», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року №1025-р, розпорядженням міського голови від 26 червня 2015 року № 54/8-01к «Про проведення у Переяслав-Хмельницькій міській раді перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади» керівником управління соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької міської ради був виданий наказ від 13 липня 2015 року за № 76-к «Про проведення в управлінні соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької міської ради перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади». З текстом наказу можна ознайомитись на даній сторінці в приєднаних файлах.
 
Відомості
про стан проходження перевірки стосовно осіб, які займають посади посадових осіб місцевого самоврядування в управлінні соціального захисту населення Переяслав-Хмельницької міської ради
 
з/п
П.І.Б.особи, щодо якої здійснюється перевірка
Посада
Повідомлення про початок перевірки
Копія заяви про проведення перевірки та декларація про майно
Результат проведення перевірки
1.
Березовий
Василь
Степанович
Завідуючий сектором інформації відділу персоніфікованого обліку
 
 
 
 
2.
Іванюк
Ірина Володимирівна
Заступник начальника управління -начальник відділу прийому громадян 
 
 
 
 
3.
Кругова
Валентина
Василівна
Завідуюча сектором у справах інвалідів та ветеранів
 
 
 
 
4.
Мусієнко
Ольга
Григорівна
Начальник відділу з питань охорони праці
 
 
 
 
 
5.
М’ягкова
Тетяна
Володимирівна
Начальник відділу формування виплатних документів
 
 
 
 
6.
Овсієнко
Тетяна
Михайлівна
Начальник відділу у справах захисту населення від наслідків  Чорноб. катастрофи
 
 
 
 
7.
Рева
Віта
Григорівна
Начальник відділу персоніфікованого обліку осіб
 
 
 
 
 
8.
Федоренко
Юлія
Вікторівна
Начальник відділу контролю та бухгалтерського обліку
 
 
 
 
9
Щербина
Ніна
Павлівна
Начальник відділу призначення соціальних допомог
 
 
 
 
 
 
 
 
10.
Безхлібна
Олена
Олександрівна
Головний державний соціальний  інспектор
 
 
 
 
 
11.
Бойко Світлана Петрівна
Головний спеціаліст з кадрово-правової роботи
 
 
 
 
 
12.
Бойко
Ніна Олексіївна
Спеціаліст І категорії відділу призначення соціальних допомог
 
 
 
 
13.
Герасько Наталія
Анатоліївна
Спеціаліст І категорії відділу персоніфікованого обліку
 
 
 
 
14.
Денисенко Тамара Михайлівна
Головний спеціаліст відділу призначення соціальних допомог
 
 
 
 
15.
Дігтяр
Надія Володимирівна
Спеціаліст І категорії відділу прийому громадян
 
 
 
 
16.
Костюк
Наталія Вікторівна
Головний спеціаліст відділу контролю та бухгалтерського обліку
 
 
 
 
 
17.
Нікітченко Марія
Володимирівна
Головний спеціаліст відділу формування виплатних документів
 
 
 
 
18.
Орнацька Людмила
Іванівна
Спеціаліст І категорії відділу формування виплатних документів
 
 
 
 
 
 
19.
Приходько Валентина Іванівна
Головний спеціаліст відділу у справах захисту населення від  наслідків Чорнобильської катастрофи
 
 
 
 
20.
Тютюнник Людмила Іванівна
Спеціаліст І категорії відділу прийому громадян
 
 
 
 
21.
Ходько Світлана Анатоліївна
Головний спеціаліст відділу контролю та бухгалтерського обліку
 
 
 
 
22.
Шестопал
Юлія
Анатоліївна
Головний спеціаліст відділу з питань охорони праці
 
 
 
Декларація
 
 
1.
Гринець
Валентина
Іванівна 
Керуюча справами 
міськвиконкому
 
2.
Степаненко Анна
Сергіївна
Головний архітектор
міста
 
3.
Кальова
Аліна
Олегівна
Головний спеціаліст юридичного відділу
 

 

 

Причіплений файлРозмір
Завантажити пакет документів Калініченко В.О. (фінансове управління).pdf704.3 КБ
Завантажити пакет документів Коркач В.В. (фінансове управління).pdf594.31 КБ
Завантажити пакет документів Кошель Ю.А. (фінансове управління).pdf832.15 КБ
Завантажити пакет документів Підуст Л.П. (фінансове управління).pdf725.72 КБ
Завантажити пакет документів Голубової Н.Б. (фінансове управління).pdf512.38 КБ
Завантажити пакет документів Ковальськoї І. В.(фінансове управління).pdf399.38 КБ
Наказ відділення пенсійного фонду про очищення влади.doc41 КБ