17 квітня секретар ради Петро Бочарін в залі засідань Переяслав-Хмельницької міської ради провів пленарне засідання чергової п’ятдесят шостої сесії Переяслав-Хмельницької міської ради шостого скликання.
Під час сесійного засідання депутати заслухали звіт заступника головного архітектора Петра Пурденка щодо роботи відділу містобудування, архітектури та використання земель виконкому Переяслав-Хмельницької міської ради за період 2013-2014 роки, звіт голови постійної комісії з питань законності та правопорядку, охорони прав і законних інтересів громадян Володимира Шаповалова про роботу комісії, взяли до уваги інформації заступника міського голови Валентини Губенко щодо виконання у 2013 році міської комплексної Програми підтримки та розвитку молоді на 2013-2015 роки «Молодь Переяславщини», Програми розвитку системи освіти міста Переяслава-Хмельницького на 2011-2014 роки, стан виконання в місті Переяславі-Хмельницькому Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я». Фінансовий блок питань порядку денного окреслила начальник фіну правління Юлія Жарко. Зокрема, вона поінформувала присутніх про використання коштів цільового фонду соціально-економічного та культурного розвитку міста Переяслав-Хмельницького. Депутати внесли зміни до бюджету міста Переяслава-Хмельницького на 2014 рік, доповнення до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів у сфері господарської діяльності на 2014 рік, погодили передачу з балансу КП «Переяслав-Хмельницьке ВУКГ» на баланс КП «Переяслав-Хмельницьке ВУЖКГ» мереж зовнішнього освітлення, підтримали текст звернення Всеукраїнської Асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціації міст України» щодо підтримки законопроекту від 04.07.2013 № 2528 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення принципу рівності всіх платників коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту», визначили види суспільно-корисних робіт та погодили перелік об’єктів для відбування засудженими особами покарання у виді громадських робіт на 2014 рік.