1.Здійснювати керівництво діяльністю відділу, розподіляти обов’язки між працівниками, очолювати та контролювати їх роботу.
2. Забезпечувати контроль за прийомом документів по питаннях призначення, перерахунку, виплати пенсій та допомоги на поховання та своєчасністю передачі їх для опрацювання у відповідні структурні підрозділи.
3. Перевіряти правильність заповнення необхідних полів у картці звернення на призначення пенсій, наявність відповідних електронних документів та їх відповідність з оригіналами.
4. Контролювати оформлення документів щодо призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною.
5. Перевіряти документи для призначення допомоги на поховання та недоотриманої пенсії.
6. Надавати консультації по спірних питаннях щодо визначення права призначення, перерахунків, виплати по всіх видах пенсій та допомоги на поховання.
7. Проводити навчання з працівниками відділу по вивченню пенсійного законодавства.
8. Забезпечувати своєчасну підготовку звітності з питань, віднесених до його компетенції.
9.Здійснювати інші повноваження, визначені законодавством.
10.Дотримуватися правил внутрішнього трудового розпорядку.
|