ЦНАП Василькова отримав «ключ» на здійснення функцій реєстрації Міністерства юстиції


Сьогодні у Центрі надання адміністративних послуг міста Васильків Міністерством юстиції було презентовано передачу функцій на здійснення реєстрації бізнесу та прав на нерухоме майно.
«З грудня минулого року у рамках програми децентралізації Мін’юст почав передавати функції державної реєстрації спочатку нотаріусам, потім райдержадміністраціям, місцевим органам влади та акредитованим суб’єктам. Процес передачі функцій остаточно завершився 30 квітня цього року. Тобто, з 1 травня Міністерство юстиції більше не здійснює жодних реєстраційних дій у сфері нерухомості та бізнесу», - зазначив перед врученням «ключа» заступник міністра юстиції Павло Мороз.
За його словами, однією з головних причин проведення даної реформи було бажання побороти корупцію в цій сфері.
«Передавши ці функції, ми забезпечили конкурентне середовище між суб’єктами державної реєстрації. Громадянам більше не треба сплачувати хабарі чи стояти в безкінечних чергах. Сподіваємося, що ЦНАП у Василькові стане зразковим і ми не отримаємо жодної скарги на дії місцевих державних реєстраторів», - додав Павло Мороз.
У Центрі надання адміністративних послуг міста Василькова надається 32 адміністративні послуги: 17 з яких послуги міської ради та 13 – виконавчих органів.
За словами керівниці ЦНАП Тетяни Гайдаєнко за послугами до Центру звертаються громадяни з інших районів області – Макарівського, Києво-Святошинського, міста Біла Церква.
Голова Київської обласної державної адміністрації Максим Мельничук, у рамках заходу, наголосив на важливості змін, ініційованих Міністерством юстиції. Адже відкриття нових центрів допоможе покращити якість обслуговування населення.


«Ми є свідками безпрецедентної акції, коли міська, районна та обласна влада, а також представники Міністерства юстиції відкривають новий Центр з надання адміністративних послуг на новому якісному рівні. Це і є приклад децентралізації, управління місцевими громадами, управління місцевим бюджетом, який наповнюється за рахунок таких проектів. А найголовніше – це рішучий крок, що унеможливить проведення прихованої корупційної діяльності та дозволить громадянам отримувати всі необхідні послуги вчасно та прозоро», - зазначив Максим Мельничук.
Продовжуючи керівник столичної області також підкреслив ще одну позитивну складову цього питання, яка допоможе максимально наблизити життя звичайних людей до європейських стандартів.
«Запровадження подібних реформ дає можливість отримувати широкий спектр адмінпослуг європейського зразка, адже тепер будь-яку послугу можна отримувати не прив’язуючись до місця проживання. Також сьогодні ми говоримо про утворення єдиного онлайн-сервісу, що відкриває перед нами можливості розвиватися та виводити державні сервіси на новий рівень розвитку. Це якраз ті кроки, що ведуть нас до європейських стандартів цивілізованого життя», - зазначив Мельничук.
Перший заступник голови Київської обласної державної адміністрації Лев Парцхаладзе зазначив, що ініціатива, запропонована Міністерством юстиції, дозволяє створювати цілу мережу нових сучасних та відкритих Центрів адмінпослуг для боротьби з побутовою корупцією у дозвільній сфері.
«Тепер, з ініціативи Мін'юсту після знищення монополії на видачу реєстрацій і передачі реєстраційних повноважень органам місцевого самоврядування, акредитованим суб'єктам і нотаріусам, жителі Київської області можуть отримувати ці послуги якісно, швидко і прозоро. До того ж це унеможливлює корупцію, що дуже важливо. Зовсім скоро реєстраційні послуги можна буде отримати і в нашому новому центрі адмінпослуг - документ-сервісі "ГОТОВО!". У кінці березня ми отримали акредитацію Міністерства на видачу реєстрацій. Готуємося до відкриття і активно продовжуємо роботу», - підкреслив Лев Парцхаладзе.
Подяку від всієї громади міста Васильків Міністерству юстиції висловив міський голова Володимир Сабадаш.
«Ми дуже раді, що громада нашого міста може отримувати якісні послуги європейського рівня у новому Центрі адміністративних послуг. Висловлюємо подяку Міністерству юстиції за такий крок для вдосконалення адміністративних сервісів для наших громадян», - зазначив він.
Нагадаємо, у листопаді 2015 року Верховна Рада України прийняла низку Законів, що дозволили передати частину повноважень Міністерства юстиції з надання та реєстрації адміністративних послуг державним виконавцям, органам місцевого самоврядування та банківським установам. Їх акредитація здійснюється спеціальною Комісією з питань акредитації суб’єктів державної реєстрації Міністерства юстиції у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів (Постанова №1130 від 25.12.2015 р.).