Протягом І кварталу від платників Київщини надійшло 320 звернень на сервіс «Пульс»


Найчастіше у заявників виникали питання, пов’язані: з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в ЄРПН – 98 (33%); з недоліками у роботі органів ДФС – 35(12%); з проблемами при реєстрації податкових накладних та невідповідності даних Витягу (Система електронного адміністрування ПДВ) – 22(7%).
Також до ГУ ДФС у Київській області надійшло 4 звернення, тематика яких пов'язана з корупційними діями працівників органів ДФС.
По Київській митниці ДФС у січні-березні надійшло 25 звернень. Затримки митного оформлення стосувалися 14 звернень.
Всі звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, йому надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на норми таких актів.
ГУ ДФС у Київській області