Нові можливості веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду


На виконання заходів по реалізації Стратегії модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року щодо поліпшення якості обслуговування громадян у поточному році створено єдине інформаційне середовище, у якому обробляється інформація про застрахованих осіб та пенсіонерів, реалізовано доступ до даних пенсійної справи та картки застрахованої особи з використанням електронного цифрового підпису.


Так, з 1 листопада 2016 року запрацював оновлений веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, функції якого значно розширено. Тепер, завдяки новим функціональним можливостям, громадяни можуть без черг і зайвих витрат часу отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду. Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально.
Відтепер процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена: за наявності електронно-цифрового підпису (ключа ЕЦП) громадяни мають можливість миттєвої он-лайн реєстрації. Для цього необхідно перейти за адресою www.portal.pfu.gov.ua та скористатися розміщеними на сайті підказками. Крім того, для реєстрації на веб-порталі можна звернутись до територіального управління Пенсійного фонду України із заявою та документом, який засвідчує особу. Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду, після чого громадянин отримує реєстраційний код, який потрібно ввести при заповненні реєстраційної форми безпосередньо на сайті веб-порталу.
Зареєстровані користувачі зможуть без черг і зайвих витрат часу скористатись наступними електронними послугами:
-отримувати інформацію, накопичену в базі даних персоніфікованого обліку;
-здійснювати контроль за даними, що вносяться до системи персоніфікованого обліку та впливають на пенсійні права (для працюючих);
-отримувати відомості з власної пенсійної справи (для пенсіонерів) щодо суми призначеної пенсії, з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, закінчення строку виплати пенсії тощо;
-подавати заяву – запит на попереднє замовлення паперових документів, а саме: виписки з системи персоніфікованого обліку, виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів), виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників);
-подавати скарги та пропозиції до органів Пенсійного фонду;
-подавати заяви про призначення пенсії до органів Пенсійного фонду;
-подавати заяви про перерахунок пенсії у зв’язку з набутим страховим стажем до органів Пенсійного фонду (для пенсіонерів);
-записатися на прийом до органу Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування Фонду.
За більш детальною інформацією просимо звертатися до Переяслав-Хмельницького об’єднаного управління Пенсійного фонду України за адресою: м. Переяслав-Хмельницький, вул. Богдана Хмельницького, 28, тел. 5-45-67