За 11 місяців до Київської митниці ДФС надійшло 82 письмові звернення


У листопаді отримано 5 заяв, що становить 6% від загальної кількості звернень з початку року.
Найчастіше громадяни порушували питання щодо митних процедур – 60% від заяв, отриманих у листопаді, щодо соціального захисту – 20% від заяв, отриманих у листопаді, щодо роз’яснення митного законодавства – 20% від заяв, отриманих у листопаді.
Із заявами до митниці зверталися: щодо продовження строку зберігання посилки (квадрокоптера) на ім’я керівника митниці та на ім’я начальника митного поста; відкликання заяви щодо продовження строку зберігання посилки (квадрокоптера) у зв’язку з вирішенням питання; стосовно роз’яснення щодо отримання багажу по авіанакладній; щодо здійснення виплати середнього заробітку за час вимушеного прогулу.
На особистому прийомі у керівництва митниці побувало 2 громадянина щодо консультацій з питань визначення митної вартості.
Відповіді на звернення, що надійшли протягом листопада, надані у встановлені законодавством терміни.
На розгляді находиться 1 заява, термін виконання якої не настав.
ГУ ДФС у Київській області