Спрощено процес укладення договорів про визнання електронних документів


З 25 листопада 2015 року платником податків укладається один договір про визнання електронних документів з територіальним органом ДФС за основним місцем обліку. При цьому до договору додаються посилені сертифікати відкритих ключів.
Такий сервіс дозволить вносити інформацію про сертифікати відповідальних осіб в електронному вигляді і самостійно визначить термін, на який відповідальній особі надається право підпису податкових документів. Також у повідомленні може бути надана інформація про новий сертифіката керівника (до закінчення терміну дії попереднього сертифіката) або бухгалтера.
Для формування та подання платниками інформації щодо електронного цифрового підпису в електронному вигляді до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» розроблено новий електронний формат Повідомлення. До повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, і таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб.
Сформоване Повідомлення обов’язково підписується керівником електронним цифровим підписом, сертифікат якого на момент одержання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.
ГУ ДФС у Київській області