Протягом січня-жовтня на сервіс «Пульс» по органам ДФС у Київській області надійшло 679 звернень


Із загальної кількості звернень 92 відносяться до Київською митницею ДФС.
По ГУ ДФС у Київській області, найчастіше у заявників виникали питання, пов’язані з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних – 172 (29,3%); з недоліками у роботі органів ДФС – 121 (20,6%); з проблемами при реєстрації податкових накладних та невідповідності даних витягу із система електронного адміністрування ПДВ – 83 (14,1%).
Платники податків звертаються також на сервіс «Пульс» з питань, які стосуються контрольно-перевірочної роботи, реєстрації платником податку на додану вартість та роботи Центрів обслуговування платників.
З початку року до ГУ ДФС у Київській області надійшло 13 звернень (1,9%), тематика яких пов'язана з корупційними діями працівників органів ДФС.
По Київській митниці ДФС найбільше звернень стосується затримки митного оформлення - 44 (47,8%).
Всі звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на нормативні акти.
ГУ ДФС у Київській області