Оголошується конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців


ГОЛОВНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ОГОЛОШУЄ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНИХ ПОСАД ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ:

Начальник Таращанського районного управління юстиції Київської області (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)
Начальник Києво-Святошинського районного управління юстиції Київської області (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою).
Заступник начальника Бородянського районного управління юстиції Київської області з питань державної реєстрації (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)
Заступник начальника Тетіївського районного управління юстиції Київської області з питань державної реєстрації (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)
Заступник начальника Макарівського районного управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)
Заступник начальника Сквирського районного управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)
Заступник начальника Володарського районного управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)
Заступник начальника Славутицького міського управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)
Заступник начальника Вишгородського районного управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)
Заступник начальника Миронівського районного управління юстиції Київської області – начальник відділу державної виконавчої служби (Кваліфікаційні вимоги: вища юридична освіта (магістр, спеціаліста) та стаж роботи на державній службі в сфері правової діяльності на посаді головного спеціаліста не менше трьох років або за фахом в інших сферах не менше п’яти років; володіння державною мовою.)
Для участі у конкурсі подаються документи:
- заява про участь у конкурсі;
- особова картка П-2ДС з додатками;
- копія паспорта;
- копії документів про освіту;
- копія трудової книжки, завірена за місцем роботи;
- копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;
- копія військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- медична довідка про стан здоров’я за формою, затвердженою Міністерством охорони здоров’я України (для посад начальників районних управлінь юстиції);
- декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї за попередній рік;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см.

Документи для участі у конкурсі приймаються до 28 жовтня 2015 року, за адресою:04071, м. Київ, вул. Ярославська, 5/2, кабінет № 2. За додатковою інформацією звертатись за телефонами (044) 462-58-62, 463-75-97. Окрім того, за будь-якою додатковою інформацією ви можете звертатись до Переяслав-Хмельницького міськрайонного управління юстиції за номером телефону: (04567) 7-11-98, або за адресою: м. Переяслав-Хмельницький, вул. Оболонна, 2-в