З початку року по Київській митниці ДФС на сервіс „Пульс” звернулося 48 громадян


 У вересні отримано 6 звернень на сервіс „Пульс”, що становить 13% від загальної кількості з початку року.
З них, 5 звернень стосувалися затримок митного оформлення, одне –роботи органів Державної фіскальної служби.


Звернення, що надійшли протягом вересня на сервіс „Пульс”, стосувались роботи таких підрозділів митниці: Митний пост „Східний термінал” – 3 звернення, 2 повторних звернення; управління аналізу ризиків та протидії митним правопорушенням – 1 звернення; сектор розгляду звернень та забезпечення доступу до публічної інформації – 1 звернення, 1 – повторно; митний пост „Бориспіль-аеропорт” – 1 звернення, 2 – повторно на звернення, яке надійшло у серпні. Також до Київської митниці надійшло 5 звернень через Урядову гарячу лінія ДФС та одне у вересні.
Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.
ГУ ДФС у Київській області