Найчастіше у заявників протягом І півріччя виникали питання, пов’язані з недоліками у роботі органів ДФС – 76 (33,5%); з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних – 65 (28,6%).
Платники податків також звертаються на сервіс «Пульс» з питань, які стосуються контрольно-перевірочної роботи, реєстрації платником податку на додану вартість та роботи Центрів обслуговування платників.
З початку року надійшло 10 звернень (3,5%), пов'язаних з корупційними діями працівників органів ДФС.
По Київській митниці ДФС найбільше звернень стосується затримки митного оформлення - 24 (51%).
Всі звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, йому надається обґрунтоване роз’яснення.
ГУ ДФС у Київській області