Найчастіше громадяни у зверненнях порушували питання щодо інформування про ухилення від сплати податків (31,7 %), контрольно-перевірочної роботи (29,3 %), податку на доходи фізичних осіб (8,4 %).
Зареєстровано 6 скарг на неправомірні дії працівників, це 3,6 % від загальної кількості звернень. За результатами розгляду 2 скарги підтвердилися (частково підтвердилися). Посадові особи органів ДФС у Київській області, які допустили неналежне виконання службових обов’язків, депремійовані. Відповіді на скарги надані без порушень термінів.
Керівниками органів ДФС Київської області проведено 65 особистих прийомів громадян.
Відмов з боку посадових осіб ДФС у задоволенні права на звернення не зафіксовано. Порушення під час розгляду звернень громадян на особистому прийомі відсутні.
ГУ ДФС у Київській області