На сервіс «Пульс» надійшло 227 звернень


Протягом січня-травня у заявників найчастіше виникали питання, пов’язані з недоліками у роботі органів ДФС – 61 (26,9%); з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних – 49 (21,6%).
З початку року до ГУ ДФС у Київській області надійшло 9 звернень (4%), тематика яких пов'язана з корупційними діями працівників органів ДФС.
По Київській митниці ДФС найбільше звернень стосується затримки митного оформлення - 22 (9,7%).
Звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, йому надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на норми таких актів.

ГУ ДФС у Київській області