На сервіс «Пульс» у І кварталі надійшло 148 звернень


За січень-березень ГУ ДФС у Київській області отримало 121 звернення, а Київська митниця ДФС - 27 звернень, які надійшли на антикорупційний сервіс «Пульс». Від загальної кількості звернень в цілому по Державній фіскальній службі України це складає 4,7%.
Найчастіше у заявників виникали питання, пов’язані з недоліками у роботі органів ДФС – 33 заяви (27%), з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в ЄРПН – 37 заяв (31%) та щодо роботи ЦОП - 5 заяв (4%).
Також платники податків звертаються на сервіс «Пульс», щодо контрольно-перевірочної роботи та реєстрації платником податку на додану вартість. З початку року до ГУ ДФС у Київській області надійшло 3 звернення тематика яких пов'язана з корупційними діями працівників органів ДФС. По Київській митниці ДФС найбільше звернень стосується затримки митного оформлення (44%).
Всі звернення розглядаються протягом 3-х днів, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, надається обґрунтоване роз’яснення.
ГУ ДФС у Київській області