Мешканці Київської області 427 раз зверталися на сервіс «Пульс»


На антикорупційний сервіс «Пульс» за січень – листопад надійшло 337 звернень стосовно роботи органів ГУ ДФС у Київській області та 90 Київської митниці ДФС, що складає 4,7% від загальної кількості по Державній фіскальній службі України.
Найчастіше у заявників виникали питання, пов’язані з недоліками у роботі органів ДФС – 92(27%); з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в ЄРПН – 76 (22%); з роботою центрів обслуговування платників – 15(4%).
Також платники податків звертаються на сервіс «Пульс», щодо контрольно-перевірочної роботи, реєстрації платником єдиного податку та платником ПДВ.
З початку року до ГУ ДФС у Київській області надійшло 10 звернень (3%), тематика яких пов'язана з корупційними діями працівників органів ДФС.
По Київській митниці ДФС найбільша кількість звернень стосується затримки митного оформлення (85%).
Всі звернення розглядаються своєчасно, протягом 3-х днів, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, йому надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на норми законодавчих актів.
ГУ ДФС у Київській області