Важливо знати щоб бути почутим


У Переяслав-Хмельницькій ОДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з в.о. начальника ОДПІ Наталією Науменко на тему: «Антикорупційний сервіс «Пульс» - важливо заявити, щоб бути почутим».
Під час прямого спілкування Наталія Миколаївна проінформувала щодо функціонування сервісу «Пульс» та нададала кваліфіковані та вичерпні відповіді на питання. Пропонуємо Вашій увазі найактуальніші з них:


Яка головна мета створення сервісу «Пульс»?

Відповідь: Це антикорупційний сервіс для платників податків, який запроваджений з метою створення сприятливих умов для провадження ними підприємницької діяльності.
Телефонна лінія «Пульс» створена для забезпечення оперативного реагування на інформацію від громадян та суб’єктів господарювання про неправомірні дії або бездіяльність працівників ДФС.
Посадові особи підприємств, а також пересічні громадяни можуть зателефонувати на «гарячу лінію» за номером (044) 284-00-07 і висловити свої пропозиції та побажання щодо проблемних питань роботи податківців.
Прошу сказати, в якому режимі працює сервіс «Пульс»?

Відповідь:На сьогоднішній день «Пульс» працює в режимі швидкої допомоги платникам, адже це гарантований двосторонній зв’язок.
Звернення платників приймаються з понеділка по п`ятницю з 8:00 до 20:00, а у неробочий час можна залишити її на інтерактивний відповідач. Інформація негайно передається для опрацювання і результати її розгляду повідомляються абоненту невідкладно або протягом 1-3 робочих днів.
З якими питаннями можна звертатися на гарячу лінію «Пульс»?

Відповідь: Абонент має змогу звертатись на сервіс «Пульс» з питань щодо:

- протиправних дій працівників у ході проведення перевірки суб`єкта господарювання;
- недоліків у роботі органів ДФС, а саме: некоректне спілкування працівників з клієнтами щодо отримання довідок, щодо роботи Центрів обслуговування платників, щодо режиму і порядку роботи податкової інспекції тощо;
- проблем при реєстрації чи поновлення платником ПДВ;
- проблем при поданні звітності;
- корупційних дій;
- інших неправомірних дій або бездіяльності працівників ДФС.