За 10 місяців розглянуто 387 письмових звернень громадян та 167 під час особистих прийомів керівниками органів ДФС Київської області. Найчастіше громадяни у зверненнях порушували питання щодо контрольно-перевірочної роботи - 34 %, інформування про ухилення від сплати податків - 23 %, податку на доходи фізичних осіб - 13%. Інші звернення стосувалися питань щодо роз’яснення норм діючого податкового законодавства та законодавства по єдиному соціальному внеску.
Із загальної кількості звернень, 5% складають скарги, з них: 2 скарги на недоліки у роботі органів ДФС у Київській області, 17 - на неправомірні дії працівників. За результатами розгляду підтвердилися 2 скарги. Винних працівників, які допустили неналежне виконання своїх службових обов’язків, притягнуто до відповідальності у вигляді депреміювання.
Особистий прийом громадян, посадовими особами ДФС Київської області, здійснюється згідно затверджених графіків за попереднім записом. Під час особистих прийомів громадянам надаються вичерпні роз’яснення та приймаються відповідні рішення щодо вирішення порушених громадянами питань у межах чинного законодавства.
ГУ ДФС Київській області