З початку року на сервіс «Пульс» по органах ДФС Київської області надійшло 405 звернень


Протягом січня-серпня по ГУ ДФС у Київській області отримано 362 звернення.
Найчастіше у заявників виникали питання пов’язані з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних - 101 (28%); з недоліками у роботі органів ДФС – 56(15,5%); з проблемами при реєстрації податкових накладних та невідповідності даних Витягу (Система електронного адміністрування ПДВ) – 22 (6%).
Також отримано 11 звернень (2,7%), тематика яких пов'язана з корупційними діями працівників органів ДФС.
За 8 місяців по Київській митниці ДФС на сервіс «Пульс» надійшло 43 звернення. Основне питання - затримка митного оформлення у 22 зверненнях (51%).
Всі звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на норми законодавчих актів.
ГУ ДФС у Київській області
Органами ГУ ДФС Київщини з початку року розглянуто 237 письмових звернень громадян
Найчастіше громадяни порушували питання щодо інформування про ухилення від сплати податків (32,1%), контрольно-перевірочної роботи (20,3%), податку на доходи фізичних осіб (7,6%).
Також звернення стосувалися діяльності органів ДФС, питань роз’яснення норм податкового законодавства, єдиного соціального внеску, відмови від реєстраційних номерів облікових карток платників податків.
Із загальної кількості письмових звернень, 8 - скарги на неправомірні дії працівників. За результатами їх розгляду, факти викладені у 6 скаргах, не підтвердилися, а 2 - знаходяться на розгляді. Відповіді на звернення надані у встановлені терміни.
Керівниками органів ГУ ДФС Київської області проведено 155 особистих прийомів громадян.
Особистий прийом громадян, посадовими особами здійснюється згідно затверджених графіків за попереднім записом.
ГУ ДФС у Київській області