Виїжджаючим за кордон на ПМЖ слід подати декларацію


Громадяни України, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов'язані подати до органу доходів і зборів декларацію про майновий стан і доходи. Податкова декларація подається не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду.
Контролюючий орган протягом 30 календарних днів після надходження декларації перевіряє визначене податкове зобов'язання та сплату належної суми податку. У разі відсутності податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб видається довідка. Цей документ подається до органів митного контролю під час перетину кордону і є підставою для проведення митних процедур.
Форма такої довідки встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
Обов’язок щодо подання податкової декларації платниками податку-резидентами, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, визначено пунктом 179.3 статті 179 Податкового кодексу України.
Форму довідки про сплату податку на доходи фізичних осіб та про відсутність податкових зобов’язань з такого податку та Порядок її заповнення затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 11 грудня 2013 року №795, зареєстрованим у Мінюсті 9 січня 2014 року за №8/24785.
ГУ Міндоходів у Київській області