Проведення підсумкової наради про роботу управління Пенсійного фонду України в м. Переяславі-Хмельницькому та Переяслав-Хмельницькому районі у 2013 році.


13 лютого 2014 року в залі засідань Переяслав-Хмельницької міської ради відбулася підсумкова нарада «Про підсумки роботи управління Пенсійного фонду України в м. Переяславі-Хмельницькому та Переяслав-Хмельницькому районі Київської області у 2013 році щодо наповнення бюджету Фонду, реалізації заходів Національного плану дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010-2013 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава», затверджених Указом Президента України від 12.03.2013 № 128 та завдань, визначених планом роботи на 2013 рік» за участю заступника начальника головного управління Пенсійного фонду України у Київській області Тертишного В.П.


На нараді були присутні заступник голови Переяслав-Хмельницької райдержадміністрації Губар В.В., секретар Переяслав-Хмельницької міської ради Бочарін П.П., начальник районного управління соціального захисту населення Ясинчук Н.Ю, кореспондент газети “Вісник Переяславщини”, колектив управліня.
З коротким вступним словом про роботу управління протягом 2013 року виступила перший заступник начальника управління Бугай Т.О., про роботу відділів управління доповідали: заступник начальника управління Лаврик Л.П., начальник відділу надходження, прогнозування платежів, обліку застрахованих осіб та контрольно-перевірочної роботи Максимець Л.В., завідувач юридичного сектору Кукса Н.О.
Робота управління Пенсійного фонду України в м. Переяславі-Хмельницькому та Переяслав-Хмельницькому районі Київської області протягом 2013 року була спрямована на реалізацію завдань та заходів, визначених планом роботи на поточний рік, наповнення бюджету фонду, пошук додаткових надходжень та контроль за цільовим використанням коштів підприємствами “Укрпошта” та установами банків.
Станом на 01.01.2014 на обліку в управлінні перебуває 18653 пенсіонери. Здійснюється обслуговування 549 пенсіонерів з числа військовослужбовців (343 особи) та працівників органів внутрішніх справ (206 осіб), які перебувають на обліку в головному управлінні. Виплата пенсій та грошової допомоги відбувались вчасно та в повному обсязі.
Загальна сума видатків на пенсійні виплати та інші заплановані витрати у 2013 році склала 311815,3 тис. грн., що на 16939,1 тис. грн. більше, ніж у 2012 році. Середній розмір пенсії збільшився з 1334,52 грн. (станом на 01.01.2013) до 1390,89 грн. (станом на 01.01.2014).
Відповідно до Указу Президента України від 24.12.2012 № 726 та прийнятих законодавчих змін у 2013 році здійснено заходи щодо передачі функцій адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Міністерства доходів і зборів України Київської області, з якими налагоджено співпрацю на регіональному та територіальному рівнях.
Заборгованість з відшкодування витрат на виплату і доставку пільгових пенсій складає 51,2 тис. грн. За 2013 рік вона зменшилась на 9,2 тис. грн.
Завдяки поліпшенню організаційної та адміністративної роботи управління заборгованість із сплати страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування за 2013 рік зменшилася 589,0 тис.грн., або 10,3% і складає 5119,1 тис.грн.
На виконанні в органах Державної виконавчої служби перебуває 14 судових рішень про стягнення коштів на суму 96,3 тис. грн. та 78 вимог про сплату боргу на суму 219,2 тис. грн. Внаслідок примусового стягнення коштів надійшло 723,9 тис. грн., що майже у 2,5 рази більше, ніж за 2012 рік. Управлінням подано 11 позовних заяв про стягнення заборгованості на суму 161,1 тис. грн.
В рамках реалізації заходів щодо легалізації заробітної плати та трудових відносин, дотримання страхувальниками законодавства про оплату праці управління співпрацює із податковими та правоохоронними органами, соціальними партнерами.
Аналіз звітів платників за грудень місяць 2013 року показує, що із загальної кількості працюючих міста та району (14,0 тис. чол.) - 1,1 тис. чол. ( або 8,17 % від загальної кількості працюючих) отримують заробітну плату на рівні або менше мінімальної ( при середньообласному показнику -8,58 %), що на 260 чол. менше до відповідного періоду минулого року.
В рамках контролю за використанням коштів, призначених для проведення пенсійних виплат, протягом 2013 року управлінням проведено 36 перевірок структурних підрозділів УДППЗ «Укрпошта» в т.ч. 4 перевірки ЦПЗ № 8 та 32 перевірки поштових відділень, за результатами яких виявлено 46 порушень в оформленні виплатних документів та 9 перевірок установ банків, в результаті перевірок виявлено 2 випадки несвоєчасного зарахування коштів на поточні рахунки пенсіонерів, нараховано штрафних санкцій на суму 223,52 грн., які сплачено в повному обсязі.
Протягом 2013 року органами Фонду була проведена інформаційно-роз’яснювальна робота та заходи щодо її посилення. Підготовлено та оприлюднено 19 інформаційно-роз’яснювальних матеріалів на сторінках друкованих видань, забезпечено 40 виступів на радіо. Проведено 23 «гарячі» телефонні лінії, на які звернулося 23 особи, з представниками засобів масової інформації проведено 1 прес-конференцію та 4 круглі столи з представниками установ банків та відділень поштового зв’язку.
З метою спрощення доступу до інформації у сфері пенсійного забезпечення на веб-сторінці управління Пенсійного фонду України в м. Переяславі-Хмельницькому та Переяслав-Хмельницькому районі розміщено 42 матеріали щодо діяльності управління. в т.ч. 12 щодо змін у пенсійному законодавстві.
Для забезпечення спрощення процедури отримання послуг, скорочення строків надання та підвищення їх якості в управлінні з 01.11.2013 року працює відділ, який обслуговує громадян за принципом “єдиного вікна”.
Завдання, визначені актами та дорученнями Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Пенсійного фонду України виконані в установлені терміни, а також відповіді на звернення громадян надані у строки, визначені законодавством.
На нараді виступили запрошені: заступник міського голови Губар В.В. та секретар міської ради Бочарін П.П., які у своїх виступах відмітили позитивну та злагоджену роботу колективу управління, професіоналізм та компетентність у вирішенні питань пенсійного забезпечення.

 

Юлія Тірбах,
начальник відділу по
роботі з персоналом та
організаційно – інформаційної роботи