У КИЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ПРЕЗЕНТУВАЛИ КОНЦЕПЦІЮ ШКОЛИ МАЙБУТНЬОГО


 За дорученням голови Київської облдержадміністрації Максима Мельничука на установчій сесії департаменту освіти та науки КОДА перший заступник голови Лев Парцхаладзе презентував освітянам області концепцію школи майбутнього.
«Діти – найцінніший скарб суспільства. Це майбутня нація, яка будуватиме міста і заводи, розвиватиме культуру, вирощуватиме врожай, буде розбудовувати свою країну. Від їхнього виховання, отриманих знань та навичок й буде залежати майбутнє України. Тому ми, творці сучасності, маємо зробити все для того, щоб наші діти зростали в мирі та отримували найкращі знання», – зазначив Максим Мельничук.
Пілотний проект з реформування системи шкільної освіти планується запустити 1 вересня 2016 року на базі Путрівського навчально-виховного комплексу Васильківського району.
«Чи не найважливішу роль у вихованні дітей займають вчителі. Це мають бути дійсно висококваліфіковані спеціалісти, які не просто досконало знають свою роботу, а вміють донести потрібні знання невимушено, легко для сприйняття дітей. Вони повинні оперувати сучасними технологіями, аби зацікавити школярів. Тому реформування системи шкільної освіти дасть можливість вивести навчання на технологічно сучасний рівень», – наголосив Максим Мельничук.


У свою чергу Лев Парцхаладзе зазначив: «Це буде зовсім новий підхід до навчання дітей – сучасний та ефективний. Діти – це наше продовження і запорука успішного майбутнього держави. Ми зацікавлені у тому, аби виховувати дітей, націлених на успіх. Змінюється світ, змінюються технології – повинна змінюватися і система освіти».
Нова концепція навчання та виховання школярів в області буде повністю відрізнятися від існуючої та заснована на 4 принципах:
• новий креативний простір;
• новий контент;
• нові технології;
• новий менеджмент.
«Сьогодні майже дві третини школярів не хочуть ходити на заняття, їм нецікаво. Ні матеріал, який їм надають вчителі, ні самі приміщення, де вони проводять увесь свій час під час уроків. Ми підішли з великою відповідальністю до створення нової концепції. За приклад взяли Фінляндію, де школа майбутнього скоріше нагадує сучасний цікавий арт-простір, аніж звичайну школу. Навчання там орієнтоване не на сухі знання, а на вивчення необхідної, цікавої інформації щодо майбутніх професій. Завдяки новим технологіям і методикам діти швидше засвоюють нову інформацію та отримують більше знань, які, до того ж, знадобляться у подальшому житті. Українські школярі заслуговують отримувати якісну та корисну освіту європейського зразка!», – підкреслив Лев Парцхаладзе.