З початку року на сервіс «Пульс» по органах ДФС Київської області надійшло 385 звернень


Протягом січня-червня по ГУ ДФС у Київській області надійшло 349 звернень.
Найчастіше у заявників виникали питання, пов’язані: з проблемами при подачі звітності та реєстрації податкових накладних в єдиному реєстрі податкових накладних – 101 (26,2%); з недоліками у роботі органів ДФС – 44(11,4%); з проблемами при реєстрації податкових накладних та невідповідності даних Витягу (система електронного адміністрування податку на додану вартість) – 22 (5,7%).
Також отримано 10 звернень (2,6%), тематика яких пов'язана з корупційними діями працівників органів ДФС.
В І півріччі по Київській митниці ДФС на сервіс «Пульс» надійшло 36 звернень громадян. Основне питання звернень - затримка митного оформлення 17 (47,2%) звернень.


Всі звернення розглядаються своєчасно, а у випадках, якщо вирішення питання заявника суперечить нормам чинного законодавства, надається обґрунтоване роз’яснення з посиланням на норми законодавчих актів.
ГУ ДФС у Київській області