З початку року на сервіс „Пульс” зі скаргами на дії співробітників Київської митниці ДФС звернувся 31 громадянин


Із загальної кількості звернень, 9 осіб звернулося повторно. В червні надійшло 4 скарги, з яких 2 повторно. У червні 3 звернення стосувалися затримки митного оформлення, 1 - контрабанди.
Звернення отримані протягом червня на сервіс „Пульс”, стосувалися роботи: митного посту „Бориспіль-аеропорт” – 1 анонімне звернення про ймовірне незаконне переміщення валюти; управління адміністрування митних платежів - 3 звернення, з яких 2 повторно щодо незаконного підвищення митної вартості по тканинам.
Також з початку року до митниці надійшло 7 звернень через Урядову гарячу лінію ДФС. Протягом червня – одне, це скарга на неправомірні дії працівників митного поста "Вишневе" під час митного оформлення.
Крім того, у І півріччі Київською митницею отримано 22 запити на публічну інформацію, з них протягом червня - 4 запити від товариств, що є учасниками зовнішньо – економічної діяльності.
На всі звернення надана вичерпна відповідь

ГУ ДФС у Київській області