Міністерством доходів і зборів розроблено проект закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо подальшого впровадження електронного сервісу та здійснення електронних перевірок». Закон передбачає поліпшити якість податкового аудиту шляхом проведення електронних перевірок. Розроблено механізм електронних перевірок, права та обов’язки платників і податкових аудиторів.
Зокрема, пропонується законодавчо врегулювати питання проведення контролюючими органами електронних перевірок на підставі даних, зазначених у податкових деклараціях та електронних документах платника податків. Такі перевірки проводитимуться за заявою платника податків. Крім того, передбачається, що акт (довідка) такої перевірки може бути складений у формі електронного документа і спрямований засобами електронного зв'язку платнику податків.
Відповідно до п. 16 підрозділу 10 Розділу ХХ Перехідний положень Податкового кодексу, сервісом «електронна перевірка» вже з 1 січня 2014 року зможуть скористатися платники податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності. Для цього достатньо буде повідомити територіальні органи Міністерства доходів і зборів про своє бажання пройти перевірку дистанційно за 10 днів до її проведення.
З 1 січня 2015 року послуга буде доступна для всіх субʼєктів господарювання мікро-, малого та середнього бізнесу. А з 1 січня 2016 року - для всіх категорій платників податків.
ГУ Міндоходів у Київській області