Понад 140 дітей з різних куточків Київщини, лауреати районних та міських конкурсів, з'їхалися на Переяслав-Хмельниччину, аби взяти участь у XIX щорічному обласному фестивалі творчості дітей з особливими потребами «Повір у себе». Триватиме фестиваль протягом п'яти днів, до 31 травня.
- Діти з особливими потребами - найуразливіша категорія дітей. Їх виховання потребує особливого підходу та методик. Тому метою фестивалю «Повір у себе»є, насамперед, розвиток, підтримка творчих здібностей дітей та молоді з обмеженнями, самоствердження та реалізація їхніх талантів, сприяння інтеграції в суспільство, а також привернення уваги громадськості до їхніх проблем. На це власне і спрямовані нові соціальні ініціативи Президента України , - зазначила Тетяна Подашевська, заступник голови облдержадміністрації, перший заступник керівника обласної організації Партії регіонів.
Під час фестивалю діти демонструватимуть свою майстерність та здібності, в тому чи іншому виді мистецтва. Всі учасники обов'язково отримають подарунки та дипломи. Проте найголовнішим для них є те, що вони отримають заряд позитивних емоцій, бажання жити і творити. Проведення таких заходів - це не лише популяризація їхньої творчості, а насамперед, щире та тепле спілкування. На фестиваль «Повір у себе» діти та молодь з обмеженими можливостями з нетерпінням чекають протягом усього року.
- Відповідно до нових соціальних ініціатив Президента Віктора Януковича «Діти - майбутнє України», в 2013 році збільшено соціальну допомогу на дітей, які мають інвалідність. Сьогодні можна стверджувати про те, що ініціативи Глави держави реалізуються на Київщині максимально ефективно. Адже за перший квартал року на 12 відсотків зменшилася кількість дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, із числа дітей-інвалідів, що є підтвердженням пріоритетності влаштування дітей в сімейні форми виховання, - наголосила заступник губернатора. - Ми прагнемо, аби діти Київщини були здоровими та щасливими.
В області створено систему реабілітаційних послуг дітям-інвалідам, яка базується на таких принципах діяльності як своєчасність, безперервність, доступність. Якщо раніше для дитини з фізичною чи інтелектуальною проблемою єдине місце, де вона могла отримати освіту, була спеціальна школа-інтернат, то на сьогодні інтернат перестає буди єдиним і обов'язковим типом закладу, в якому діти з особливими освітніми потребами перебувають в умовах відокремленого навчання та ізоляції від соціуму. Батьки, які мають дітей з інвалідністю дедалі більше бажають, аби їхні діти навчалися та виховувалися разом із здоровими однолітками. На Київщині приділяється належна увага створення сприятливих умов для повноцінної життєдіяльності таких дітей, комплексному задоволенню їхніх потреб у вихованні, навчанні, спілкуванні з ровесниками, їх творчому зростанню.